Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 08.11.2017

Перший транзит у рамках нового Шовкового шляху Україна може зробити вже до кінця року

Перший транзит територією України в рамках нового Шовкового шляху може відбутися вже наприкінці поточного – на початку наступного року. Про це повідомив Голова Держрезерву України Вадим Мосійчук. На разі китайська сторона вже погодила нові маршрути курсування потягів зі Чженчжоу до Словаччини, Польщі, Угорщини, маршрути проходитимуть територією України.

«Це хороший початок великого і важливого для України проекту, це лише перший його етап. Зараз мова йде лише про транзитне курсування потягів територією України. А це теж чималі надходження. Наступним етапом має стати розширення проекту і початок експортних поставок українських товарів продуктової групи до КНР», – повідомив голова Держрезерву.

Вадим Мосійчук також зауважив, що для повномасштабного запуску проекту необхідно ще багато всього зробити, однак за підтримки Кабінету Міністрів України співпраця з КНР в цьому напрямку вийде на якісно новий рівень. За його словами, Держрезерв вже активно працює з Мінінфраструктури щодо визначення точних маршрутів потягів. Нині китайські експерти, за сприяння міністерства, вже побували на станціях Чоп і Мостицька, змогли оцінити їх переваги та потужності. Свої потужності до повномасштабного початку проекту готують і підприємства системи Держрезерву.

«Держрезерв володіє великими зберігальними і виробничими потужностями в аграрному напрямку, також у нас сім великих логістичних осередків, диверсифікованих один від одного. І ми готові зі свого боку надати їх для цієї справи. Найпершими до проекту долучимо харківський комбінат «Світанок», «Комбінат «Дніпро» (м. Сміла Черкаської обл.), київський «Комбінат «Прогрес», львівський «Комбінат «Троянда» й ужгородський «Укрпродконтракт». Ці підприємства мають хороше географічне розташування, розгалужену транспортну інфраструктуру, активно модернізують свої потужності. З часом перелік логістичних центрів збільшиться, адже до проекту увійдуть і наші виробничі потужності аграрного напряму, що знаходяться поруч із портами», – наголосив Вадим Мосійчук.

За його словами, китайська сторона дуже зацікавлена в експорті якісного українського продовольства, зокрема борошна, цукерок, горілки, олії тощо.

«Чотири роки тому китайці запустили перший транзитний потяг до м. Брест, а звідти – на Варшаву й до Німеччини. Далі білоруські товари почали експортуватися до Піднебесної. Сьогодні це дуже масштабний китайсько-білоруський проект, брестський напрям просто перевантажений. Досі увесь цей Шовковий шлях проходив, на жаль, в обхід України. Настав час і є реальна можливість змінити ситуацію і розпочати поставки якісних українських товарів до Китаю», – резюмував Вадим Мосійчук.

Нагадаємо, в липні 2017 року Держрезерв повідомив про зацікавленість КНР в поставках українських товарів та включенні України до Нового Шовкового шляху. Логістичними центрами цього проекту на території нашої країни стануть підприємства Держрезерву. Тоді ж відбувся й офіційний візит делегації Держрезерву до міста Чженчжоу провінції Хенань. У рамках візиту мова йшла про співробітництво в галузі торгівлі та логістики, була закладена основа подальшої співпраці. Результатом зустрічі став підписаний обома сторонами протокол про наміри. Домовленості, що передбачені даним документом, вже активно виконуються.