Опубліковано 05.12.2017

Привабливість співробітництва з Китайською народною республікою для українських виробників продовольства

Сьогодні Китай посідає місце в ТОП-10 лідерів у регіональній структурі українського аграрного експорту та є одним із стратегічних партнерів в торгівлі. За результатами 2016 року, експорт української продукції до Китаю становив $1,025 млрд. а за 6 місяців 2017 року — $434,554 млн.  Основними товарними позиціями залишаються: олія — $226,2 млн, зернові та злаки — $182,9 млн, сири та йогурти — $6,8 млн.

«Як показує перше півріччя 2017 року, ми маємо прогрес у цьому напрямі. Китайський ринок відкрився для експорту нашої замороженої яловичини, також збільшився експорт української молочної продукції, насіння олійних культур та горіхів. Але, зважаючи на масштаби економік обох країн та на можливості українського аграрного сектору, є ще досить великий потенціал як для збільшення обсягів торгівлі, так і для двосторонніх проектів між українськими та китайськими компаніями», — зазначила заступник міністра аграрної політики та продовольства України з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева.

Не варто також забувати, що доступ на ринок Китаю також отримав буряковий жом та соняшниковий шрот. На черзі — рибна продукція. Тривають переговори і щодо доступу українських яєчних продуктів, м’яса птиці, меду, черешень, ріпаку, пшениці, лохини, сорго та яблук. Проте згідно з повідомленням Держпродспоживслужби, на цьому апетити Китаю не закінчуються, тому варто очікувати подальшого розширення переліку продуктів харчування. Але, якщо подивитися на митну статистику, то насправді українські виробники експортують набагато ширший перелік продукції.

 

 

За матеріалами http://agravery.com

 

Поставити запитання