Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 14.10.2014

Котирування сталевого брухту знизилися

Низькі показники реалізації готового металопрокату внаслідок помірного попиту негативно відбивається на світовому ринку сталевого брухту в останній час. Так, на ключових світових торгових майданчиках відзначається надлишок пропозицій як сировинних матеріалів, так і листового, а також довгомірного прокату, який надходить з Китаю. Істотне зниження котирувань на китайську сталеву продукцію в першу чергу було обумовлено слабкістю внутрішнього ринку, де ціни на ряд видів прокату знаходяться на мінімальній позначці за останні десять років. Спад в національній будівельної галузі та падіння темпів зростання в машинобудуванні призвели до звуження попиту на метал, в той час як його виробництво продовжує збільшуватися. Дані обставини негативно відображаються на кон'юнктурі ринку металобрухту.

У Туреччині в кінці вересня, а також на початку жовтня також було укладено кілька контрактів з придбання змішаних партій сталевого брухту. При цьому, спостерігалося істотне зниження вартості європейського матеріалу виду HMS № 1&2 (75:25) − до діапазону 330−335 дол. США/т, CFR. Котирування ж на матеріал виду HMS № 1&2 (80:20) зазначалися на рівні 350−355 дол. США/т, CFR, проте носять номінальний характер. Турецькі металурги, які страждають від значного здешевлення квадратної заготовки і довгомірного прокату, а також вимушені реагувати на зниження курсу ліри по відношенню до долара, вимагають від постачальників сировини більш істотних поступок.

За останні два тижні в найбільшою мірою − приблизно на 30 дол. США / т − подешевшав американський сталевий брухт виду HMS № 1&2 (80:20) в країнах Південно−Східної Азії. На початку жовтня його вартість не перевищувала 305−310 дол. США/т, CFR (Тайвань), що представляє собою мінімальний показник за останні п'ять років. При цьому, зустрічні пропозиції від місцевих виробників складають не більше 300−305 дол. США/т, CFR.