Роялті по торгових марках / товарних знаках

Тарифи за проведення цінової експертизи щодо відповідності ставок роялті по торгових марках/товарних знаках, які є предметом договору, кон`юнктурі ринку, за кожну ставку роялті по кожній торговій марці/товарному знаку за кожною заявкою, якщо строк проведення експертизи становить 3-7 робочих днів, у розмірі:

  • від 3600 грн. (включаючи  ПДВ), якщо для обчислення суми роялті в контракті використовується метод «Чистого доходу від реалізації» або «Чистої виручки від реалізації (Net Sales)»;
  • від 3000 грн. (включаючи ПДВ) для замовників послуг Підприємства, яким протягом попереднього календарного року Підприємством було видано понад 20 актів цінової експертизи, за умови, що для обчислення суми роялті в контракті використовується метод «Чистого доходу від реалізації» або «Чистої виручки від реалізації» (Net Sales);
  • від 7200 грн. (включаючи ПДВ), якщо для обчислення суми роялті в контракті застосовується базис, відмінний від зазначеного.

У випадку, якщо одна заявка містить більше 25 торгових марок/товарних знаків, і вони є предметом одного договору, вартість цінової експертизи обмежується сумою 90 000 грн. (включаючи ПДВ), незалежно від базису, який використовується для обчислення суми роялті.

 

За бажанням замовників та за наявності можливостей у Підприємства строк виконання вказаних експертиз може становити 1-2 робочих дні, при цьому застосовується подвійний тариф від встановленого базису.