Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 21.01.2019

Темпи зростання перевалки контейнерних вантажів в українських портах у понад 4 рази перевищують світову динаміку

За підсумками 2018 року морські порти України перевалили 846,5 тис. TEU контейнерних вантажів. Це на 18,7% більше ніж у минулому році. За даними Конференції ООН із торгівлі та розвитку (UNCTAD), світовий ринок контейнерів до 2023 р. зростатиме у середньому на 3,8% на рік. Значна позитивна динаміка в морських портах України є наслідком відновлення вантажообігу після значного падіння у 2014–2015 рр.

«Зростання контейнерних перевезень свідчить про пожвавлення економіки. Українські порти ще не вийшли на докризовий рівень за цимнапрямком, тому нам є ще куди зростати. Про це свідчать також і плани бізнесу по реалізації спільно з АМПУ проектів із розвитку контейнерних терміналів у тилу наших причалів. У 2018 році було досягнуто відповідних домовленостей одразу з двома провідними світовими компаніями – Дочірнім підприємством німецької компанії HHLA «Контейнерний термінал Одеса» (ДП «КТО») та СМА CGM спільно з ТОВ «Бруклін-Київ Порт» по проектам в порту Одеса»,— відзначив керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс.

У 2018 р. експорт та імпорт контейнерів через українські морські порти розподілився майже порівну – 47,4% та 48,8% відповідно. Контейнерами за межі країни експортуються такі товари як зерно, фрукти, харчові вантажі, а також металопродукція, будівельні матеріали. Імпортуються переважно обладнання, текстиль, харчові вантажі, алкоголь, пластик/ПВХ.

Лідерами з перевалки контейнерів стали порти Одеса, Южний та Чорноморськ. Южний у 2018 році збільшив перевалку цих вантажів на понад 75% за рахунок переходу до порту міжнародної контейнерної лінії Maersk з Одеси. Проте незважаючи на це Одесі вдалося не тільки зберегти обсяги контейнерних вантажів, а й збільшити його на 15%.

Серед стивідорних компаній лідерами з обробки контейнерів стали ДП «КТО», ТОВ «Бруклін-Київ Порт», ТОВ «ТРАНСІНВЕСТСЕРВІС» та Чорноморський рибний порт.