Маркетингові дослідження

ДП «Держзовнішінформ» пропонує Вам проведення маркетингових досліджень із глибинним аналізом ринку товарів і послуг, які нададуть Вам актуальну, комплексну і якісну інформацію для прийняття довгострокових рішень щодо розвитку вашого бізнесу.

Основні напрямки маркетингових досліджень

Аналіз ринків товарів і послуг
Експортний консалтинг
Аналіз зовнішньої торгівлі

Маркетингові дослідження – це процес збирання і обробки даних і заходи, які націлені на виявлення й основних тенденцій і закономірностей розвитку заданого ринку. Основна мета маркетингових досліджень полягає в представленні актуальної та оперативної інформації щодо кон’юнктури ринку, що дозволяє зменшити рівень невизначеності та підвищить ефективність прийнятих управлінських рішень.
Для підвищення рівня ефективності маркетингові дослідження повинні проводитись систематично і базуватись на основі якісних і різноманітних джерел інформації. У своїх дослідженнях ДП «Держзовнішінформ» використовує унікальні для України джерела інформації – бази даних міжнародних цінових агентств та інформаційних агентств S&P Global Platts, Argus, ICIS, Reuters, Bloomberg, міжнародні біржові котирування, статистичні дані митних, фінансових, інформаційних та інших органів і установ України та світу, інформацію отриману від товаровиробників, власні напрацювання та аналітику.
Замовити маркетингові дослідження можна також за телефоном +38 (044) 390-50-74, або надіславши запит на адресу dzi@dzi.gov.ua.

Нам довіряють

Поставити запитання