Відділ досліджень трансфертних цін та банківсько–фінансових послуг
Відділ досліджень трансфертних цін та банківсько–фінансових послуг
Основу відділу складають фахівці з вищою економічною та технічною освітою, багаторічним досвідом аналітичної та експертної роботи. В роботі використовується унікальний власний інформаційний ресурс, провідні світові та вітчизняні спеціалізовані джерела інформації.
Послуги та можливості відділу
Підготовка звітів для цілей трансфертного ціноутворення (ТЦУ) :
здійснення розрахунку діапазону цін згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 4.06.2015 р. № 381 за методом порівняльної неконтрольованої ціни стосовно роялті з використанням міжнародних баз даних (зокрема RoyaltyStat і RoyaltyRange) і власних напрацювань.
здійснення розрахунку діапазону цін стосовно робіт, послуг
проведення бенчмаркінгу та здійснення розрахунку діапазону цін згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 4.06.2015 р. № 381 за методом порівняльної неконтрольованої ціни стосовно фінансових операцій (банківські та корпоративні кредити, гарантії та цінні папери) з використанням міжнародних баз даних (Thomson Reuters EIKON & OneSource Transfer pricing Module) і власних напрацювань.
Проведення експертизи цінових умов контрактів та надання висновку про відповідність/невідповідність між вартістю послуги/активу (у тому числі цінних паперів та корпоративних прав, і її (його) справедливою ринковою ціною
Надання довідки для індивідуального ліцензування в НБУ
Організація та проведення індустріальних досліджень щодо виявлення стану та перспектив розвитку українського та зарубіжних галузевих ринків
Організація та проведення кабінетних досліджень, а саме:
спостереження за об’єктом – постійне спостерігання за ринковим об’єктом, який змінюється (товар, бренд, конкурент, галузь, ринок)
експрес-експертиза – коротке дослідження ринку для отримання оціночної інформації (стан ринку, оцінка привабливості галузі тощо). Таке дослідження необхідно для складання бізнес-плану, виявлення первинної оцінки інвестиційної привабливості ринку
поглиблене дослідження – багатофакторне дослідження об’єкта з використанням аналітичних методів, з аналізом прямих та непрямих даних про об’єкт (дослідження та аналіз факторів, які впливають на об’єкт дослідження та можуть знаходитися як в межах його ринкового сегменту, так і за межами сегмента, галузі, країни). Таке дослідження проводиться за допомогою обробки набагато більшого обсягу джерел та використанням додаткових методів маркетингових досліджень (експертні інтерв’ю, моделювання ситуації тощо).