Відділ досліджень ринку послуг, аналізу трансфертних цін та фінансового аналізу

Основу відділу складають фахівці з вищою економічною та технічною освітою, багаторічним досвідом аналітичної та експертної роботи. В роботі використовується унікальний власний інформаційний ресурс, провідні світові та вітчизняні спеціалізовані джерела інформації.

Послуги та можливості відділу

  1. Підготовка звітів для цілей трансфертного ціноутворення (ТЦУ) :
    • здійснення розрахунку діапазону цін згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 4.06.2015 р. № 381 за методом порівняльної неконтрольованої ціни стосовно роялті з використанням міжнародних баз даних (зокрема RoyaltyStat і RoyaltyRange) і власних напрацювань.
    • здійснення розрахунку діапазону цін стосовно  робіт, послуг
    • проведення бенчмаркінгу та здійснення розрахунку діапазону цін згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 4.06.2015 р. № 381 за методом порівняльної неконтрольованої ціни стосовно фінансових операцій (банківські та корпоративні кредити, гарантії та цінні папери) з використанням міжнародних баз даних (Thomson Reuters EIKON & OneSource Transfer pricing Module) і власних напрацювань.
  1. Проведення експертизи цінових умов контрактів та надання висновку про відповідність/невідповідність між вартістю послуги/активу (у тому числі цінних паперів та корпоративних прав, і її (його) справедливою ринковою ціною
  2. Надання довідки для індивідуального ліцензування в НБУ
  3. Організація та проведення індустріальних досліджень щодо виявлення стану та перспектив розвитку українського та зарубіжних галузевих ринків
  4. Організація та проведення кабінетних досліджень, а саме:
    • спостереження за об’єктом – постійне спостерігання за ринковим об’єктом, який змінюється (товар, бренд, конкурент, галузь, ринок)
    • експрес-експертиза – коротке дослідження ринку для отримання оціночної інформації (стан ринку, оцінка привабливості галузі тощо). Таке дослідження необхідно для складання бізнес-плану, виявлення первинної оцінки інвестиційної привабливості ринку
    • поглиблене дослідження – багатофакторне дослідження об’єкта з використанням аналітичних методів, з аналізом прямих та непрямих даних про об’єкт (дослідження та аналіз факторів, які впливають на об’єкт дослідження та можуть знаходитися як в межах його ринкового сегменту, так і за межами сегмента, галузі, країни). Таке дослідження проводиться за допомогою обробки набагато більшого обсягу джерел та використанням додаткових методів маркетингових досліджень (експертні інтерв’ю, моделювання ситуації тощо).
  1. Підготовка бізнес планів
  2. Розрахунок окупності кредитів
  3. Визначення кодів ДКПП

 

Контактна особа:

Керівник відділу
Ткаліч Едуард В'ячеславович
e.tkalich@dzi.gov.ua

Наші координати:

03150, м. Київ, вул. Загородня, 15, 4-й поверх
Тел. +38 (044) 528-91-49
Факс: + 38 (044) 528-91-56

dzi.gov.ua
pricereview.com.ua

Задати питання