Опубліковано 07.09.2017

Індія відкриває можливості для експортерів

9-16 вересня відбудеться торговельна місія до Республіки Індія, а саме до м. Нью-Делі та Мумбаї. Робота над її організацією тривала впродовж багатьох місяців і була організована Міністерством економічного розвитку та торгівлі України, Офісом з просування експорту, за участі Міністерства аграрної політики та продовольства України і Держпродспоживслужби.

Про це розповіла заступник міністра аграрної політики та продовольства України з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева у своєму блозі в одному з інтернет-видань.

«Ця країна була обрана нами не випадково. Індія є аграрно-індустріальною країною, що досить швидко розвивається. Наприклад, ріст ВВП у 2015 році склав 7,3%, але сільське господарство не досить механізоване. Найцікавіше те, що Індія є одночасно великим аграрним виробником і аграрним імпортером. 30% від загального експорту української сирої соняшникової олії припадає саме на індійський ринок», – зазначила Ольга Трофімцева.

За її словами, Індія вже займає перше місце серед країн-імпортерів української аграрної продукції.

«Наприклад, за результатами 2016 року, товарообіг сільськогосподарською продукцією між нашими країнами склав 1,68 млрд USD, з яких на український експорт припадає 1,58 млрд USD. А вже за І півріччя 2017 року Індія імпортувала наших товарів на 1,04 млрд USD», – заявила заступник міністра.

Вона також додала, що ключовими товарами українського аграрного експорту до Індії за цей період стали: олія – 807,69 млн USD, зернові культури – 187,5 млн USD, залишки та відходи харчової промисловості – 21,41 млн USD, овочі – $13,55 млн USD, масло тваринного походження – 1,27 млн USD.

«Показники щодо торгівлі непогані, але в нас ще залишається низка аграрних товарів, де ми вбачаємо конкретні можливості для збільшення вітчизняного експорту до Індії. Згідно з аналітичними дослідженнями, попит на цьому ринку матимуть, наприклад, молочна сироватка, овочі бобові сушені та волоські горіхи, олія соняшникова, свиріпова і ріпакова.

Окрім цього, конкурентними там можуть бути українські соки, дріжджі, виноградні вина, спирт, висівки і кормове борошно, зернові культури та насіння олійних культур», – додала Трофімцева.

Також вона зауважила, що, незважаючи на те, що ринок Індії є непростим, активна робота в цьому напрямку на рівні уряду та бізнесу відкриватиме значні можливості для наших експортерів.

«Якщо говорити саме про аграрний та харчовий сектори, Україну, на жаль, поки що недостатньо знають в Індії потенційні покупці нашої продукції. Тому основним завданням для нас із колегами під час торговельної місії буде саме інформування індійських партнерів про можливості торгівлі з Україною, про наші сильні сторони та конкурентні переваги у виробництві й експорті певних видів продукції», – заявила Ольга Трофімцева.

Заступник міністра додала, що ця місія буде включати в себе безліч В2В зустрічей для представників бізнесу обох сторін і важливі перемовини на урядовому рівні.

 

Поставити запитання