ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 21.11.2019

Е-довіреності в Україні: як це працюватиме

В Уряді планують запустити електронні довіреності для боротьби із рейдерством.

Про це повідомляє міністр Кабінету Міністрів Дмитро Дубілет у Telegram.

Як це працюватиме: при оформленні довіреності, крім стандартного паперового бланку, громадянин також отримуватиме pdf-файл е-довіреності (на пошту, у мессенжер, на флешку) із накладеним електронним підписом нотаріуса.

На першому етапі впровадження електронні довіреності будуть лише у додаток до паперових.

Переваги е-довіреності:

зручність: замість того щоб передавати паперовий бланк довіреності поштою або їхати кудись, можна просто надіслати її кому потрібно, поштою або в мессенжері;

надійність: файли з е-підписами більш безпечні, а частина випадків рейдерства трапляються саме через підроблені бланки довіреностей.

Дубілет сподівається, що Мін’юст невдовзі ухвалить рішення про прийом системою лише електронних довіреностей, що стане ще одним кроком у боротьбі з рейдерством.

За словами міністра, для впровадження цього рішення вже все є.

Що робити, якщо вкрали документи

«У нотаріусів є е-підпис, вони і зараз можуть накладати його в пару кліків на будь-які файли. Треба лише змінити пару рядків у законах і підзаконці. Саме цим ми зараз з Мін’юстом та Нотаріальної палатою і займаємось. Як тільки закон буде прийнято, електронні довіреності мають запрацювати вже наступного дня», – заявив Дубілет.