ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 30.07.2020

Українцям разом з паспортом видаватимуть офіційний email

При оформленні паспорта громадянина України вперше, його обміну або за власним бажанням громадянину буде присвоєна офіційна пошта. Про це повідомили у Мінцифри, пише ШОТАМ.

Відповідний законопроєкт №3860 зареєстровано у Верховній Раді. Очікується, що проєкт закону удосконалить процес реєстрації юридичних осіб і створить сприятливі умови для ведення бізнесу в Україні. Зміни у законодавстві спростять спілкування між громадянами, бізнесом та державою.

Зазначається, що офіційні електронні адреси будуть заноситися до Єдиного демографічного реєстру та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців. Інші системи та реєстри підтягнуть цю інформацію в порядку взаємодії з ресурсами.

У Мінцифри наголосили, що фізичним особам офіційну пошту можна буде оформити за власним бажанням.

Громадяни зможуть отримати офіційну електронну адресу через Єдиний портал державних послуг Дія.

Кому знадобиться?

Найперше такий сервіс буде запроваджено для юросіб, фізичних осіб-підприємців, адвокатів, арбітражних керівників та ін.

Офіційний мейл буде складатись з ідентифікатора, позначки “@” та доменного імені (окрім доменних імен, що закінчуються на “.ru”). Ідентифікатором для юридичних осіб пропонується визначити код згідно з ЄДР, для фізичних осіб-підприємців — реєстраційний номер картки платників податків. Така пошта буде реєструватися в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, громадських формувань та в Єдиному державному демографічному реєстрі.

Як відзначили у Мінцифри, листи та повідомлення, надіслані на офіційну електронну адресу, вважатимуться такими, що надіслані та офіційно вручені та не потребуватимуть додаткового документального підтвердження їх направлення тощо.

Для юридичних осіб, самозайнятих осіб та інших суб’єктів правовідносин пропонується запровадити процедуру реєстрації офіційної електронної адреси, яка використовуватиметься в діловому спілкуванні, під час листування з судами, державними органами тощо. Передбачається поетапність переходу комунікацій в електронному вигляді, але якщо офіційна електронна адреса не зареєстрована і відсутня в ЄДР, зберігається форма направлення листів поштою.