ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 08.12.2020

Стартував амбітний проєкт реконструкції однієї з найстаріших гідротехнічних споруд

Адміністрація Одеського порту починає амбітний проєкт реконструкції Платонівського молу з наміченими змінами конфігурації лівої сторони молу.

Про це повідомили у пресслужбі Одеського порту.

Зазначається, що у листопаді 2020 року Одеською філією Адміністрації морських портів України був укладений договір на розробку проекту реконструкції причалів №12-13 Платонівського молу. Останній раз зазначені гідротехнічні споруди капітально ремонтувалися в 60-і роки минулого століття, коли спеціальна комісія визнала їх непридатними для обробки великотоннажних суден. У наші дні потреба в реконструкції лівого крила Платонівського молу також пояснюється факторами фізичного і морального старіння причальної лінії.

“Проблема технічного стану причалів №12-13 порушувалася інженерами ще років 10 назад. У 2014 році в основу концепції реконструкції було покладено ідею випрямлення причальної лінії, яка зараз утворює непрямий кут. До 2017 року ця ідея була грунтовно опрацьована фахівцями-гідротехніками. Але з різних причин ми ніяк не могли приступити до проектування. І ось, нарешті, в цьому році адміністрації порту вдалося запустити «нульовий цикл» проекту. Вважаю це великим успіхом нашої команди, тому, що мова йде про модернізацію стратегічного активу перевалочної інфраструктури порту”, – розповів начальник адміністрації Одеського порту.

За його словами, на причалах Платонівського молу ведеться інтенсивна перевалка прокату чорних металів, чавуну, зернових і вогнетривкої глини в обсязі понад 2 млн. тонн на рік. Майбутня реконструкція причалів №12-13 орієнтована на збільшення обсягів перевалки, утворення нових складських площ і отримання можливості ставити до причалів судна більшої водотоннажності.

Наголошується, що випрямлення причалів дозволить збільшити довжину загального кордону – з 393 до 420 метрів і отримати додаткові площі. У підсумку річний вантажообіг Платонівського молу повинен вирости з 2,5 до 3,2 мільйона тонн на рік. Це за найскромнішими даними.

Фахівці служби будівництва адміністрації Одеського порту відзначають великий масштаб і неординарність проекту реконструкції причалів №13-14 і ділять процес отримання всієї технічної та дозвільної документації на дві стадії: в 2021 році передбачається завершити розробку ТЕО і пройти експертизу по ньому, на 2022 рік заплановано виконання стадії «проект» і затвердження пакету документації в цілому. При успішному проходженні названих етапів і забезпеченні фінансування, будівельні роботи по проекту можуть початися в кінці 2022-го-на початку 2023-го року.

Довідка

Платонівський мол – одна з найстаріших гідротехнічних споруд Одеського порту. Побудований на місці Великої середньої пристані, запроектованої ще в кінці XVIII століття нідерландським інженером Ф.П. Де-Воланом. У XIX столітті неодноразово перебудовувався.

У 1950-ті рр. був визнаний непридатним для обробки великотоннажного флоту. У 1960-х рр. за проектом А.С. Клеймана (НДІ «ЧорноморНДІпроект») був капітально реконструйований і перетворений на широкий вантажний пірс з 5-ма сучасними причалами для обробки великотоннажних суден.

У 1980 р на базі потужностей Платонівського молу був створений комплекс, який спеціалізувався на експорті генеральних вантажів до В’єтнаму, прийомі імпортного зерна та інших вантажів. З початку 1990-х виробничими потужностями Платонівського молу (причали №№9-13, критий 1-поверховий склад №10, залізничні колії) оперує ТОВ «Новолог». Довжина молу по правій стороні складає 277 м, зліва – 394 м, в торці – 181 м.