Офіційний веб-сайт
До переведення усіх послуг в онлайн ЦНАП залишається ключовою точкою доступу громадян до адміністративних послуг.
«Команда Мінцифри працює над тим, щоб якість послуг у ЦНАП перевищила очікування відвідувачів. Саме для цього ми розвиваємо мережу ЦНАП, запроваджуємо навчання адміністраторів та онлайн-моніторинг якості адмінпослуг», — повідомила заступник Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська під час онлайн-конференції «Досягнення та виклики у сфері адміністративних послуг 2020-2021», організованої Програмою ЄС «U-LEAD з Європою».
Людмила Рабчинська презентувала досягнення Міністерства цифрової трансформації у сфері адмінпослуг.
Більш детально на веб-сайті Мінцифри /за посиланням/.
Джерело: Урядовий портал.