Про це розповів Володимир Лопатинський, директор «Західного контейнерного терміналу».
«Регулярні контейнерні поїзди курсують за маршрутом Тернопіль-Кутно. Проект реалізований спільно з польською компанією PCC Intermodal. Зараз відправки в та з ЄС здійснюються раз на тиждень. У планах на перше півріччя – збільшення вантажопотоку і організація курсування 2−3 контейнерних поїздів в тиждень», – повідомляє Лопатинський.
Крім того, опрацьовується питання запуску контейнерних поїздів до Словаччини по маршруту Тернопіль-Кошице у співпраці з Metrans.
«Ми давно спостерігаємо за активним розвитком інфраструктури та оптимізацією процесів мультимодальних перевезень в Європі, тому ми бачимо майбутнє української логістики саме в комбінованих перевезеннях. Перші кроки вже зроблені – протягом останніх чотирьох років в Україні побудовано практично з нуля і функціонують приватні контейнерні термінали, обробні контейнерні поїзди з портів, запланована реалізація ще ряду проектів протягом 2021/22 років», – додає директор підприємства.
За його словами, на європейському напрямі особливо конкурентні перевезення важких, малооб’ємних вантажів з використанням 20-футових контейнерів. Експорт — зернові, продукція агровиробництва, металовироби. Імпорт – сировина для різних галузей промисловості, добрива, хімпродукти, легкові автомобілі.
«В перспективі плануємо перевезення рефрижераторних вантажів, зокрема імпорт з Південної Америки, де критично транзитний час», — підсумував Володимир Лопатинський.
Agravery.com