ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 25.03.2021

У Тернополі «Західний контейнерний термінал» в 2021 році налагодив регулярне сполучення з польською інтермодальною мережею

Про це розповів Володимир Лопатинський, директор «Західного контейнерного терміналу».

«Регулярні контейнерні поїзди курсують за маршрутом Тернопіль-Кутно. Проект реалізований спільно з польською компанією PCC Intermodal. Зараз відправки в та з ЄС здійснюються раз на тиждень. У планах на перше півріччя – збільшення вантажопотоку і організація курсування 2−3 контейнерних поїздів в тиждень», – повідомляє Лопатинський.

Крім того, опрацьовується питання запуску контейнерних поїздів до Словаччини по маршруту Тернопіль-Кошице у співпраці з Metrans.

«Ми давно спостерігаємо за активним розвитком інфраструктури та оптимізацією процесів мультимодальних перевезень в Європі, тому ми бачимо майбутнє української логістики саме в комбінованих перевезеннях. Перші кроки вже зроблені – протягом останніх чотирьох років в Україні побудовано практично з нуля і функціонують приватні контейнерні термінали, обробні контейнерні поїзди з портів, запланована реалізація ще ряду проектів протягом 2021/22 років», – додає директор підприємства.

За його словами, на європейському напрямі особливо конкурентні перевезення важких, малооб’ємних вантажів з використанням 20-футових контейнерів. Експорт — зернові, продукція агровиробництва, металовироби. Імпорт – сировина для різних галузей промисловості, добрива, хімпродукти, легкові автомобілі.

«В перспективі плануємо перевезення рефрижераторних вантажів, зокрема імпорт з Південної Америки, де критично транзитний час», — підсумував Володимир Лопатинський.

Agravery.com