Через контейнеровоз “Ever Given”, що сів на мілину 23 березня в Суецькому каналі, прогнозується збій у поставках морським транспортом, в тому числі проблеми у постачанні і подорожчання вартості транспортування сировини – залізної руди.
Перевезення великотоннажним флотом типу «Capesize» залізорудної сировини в даний час коштує близько 30 тис. доларів США на добу, відповідно тижневий простій обійдеться подорожчанням вартості транспортування на більш ніж 200 тис.дол. США. Очікується, що через аварію вартість доставки і самої залізної руди зросте на початку квітня 2021. Проблеми торкнуться і експортерів з України, адже через канал іде рух вантажів у Китай, в томи числі залізорудного концентрату і окатишів, що виробляються в Україні. Так, у грудні 2020 згідно даних Державної служби статистики України у Китай було відвантажено більше 1,6 млн тонн залізорудного концентрату з України.
Матеріал підготовлено відділом досліджень ринків промислово-сировинних ресурсів, енергетики та інфраструктури. У відділі можливо замовити інформаційні послуги щодо ринку залізорудної сировини:
Детальніше ознайомитись з переліком послуг відділу досліджень промислово-сировинних ресурсів та енергетики ДП “Держзовнішінформ” можна за посиланням – https://dzi.gov.ua/contacts/viddil-doslidzhen-rynkiv-promyslovo-syrovynnyh-resursiv-ta-energetyky/.