ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 30.03.2021

Для будівництва євроколії розглядають кілька джерел фінансування – Мінфін

Для проєктів будівництва залізничної колії європейського стандарту (євроколії) між великими містами України розглядаються кілька джерел фінансування.

Як передає Укрінформ, про це розповів заступник міністра фінансів Олександр Кава в інтерв’ю для “НВ Бізнес”.

“На сьогоднішній день розглядаються кілька джерел фінансування для цих (будівництва євроколії – авт.) проєктів: безпосередньо за рахунок Укрзалізниці, за рахунок кредитів, які будуть виплачуватися державою, а також за рахунок державного бюджету”, – сказав Кава.

Він зазначив, що проєкти будівництва високошвидкісних залізниць, як правило, не окуповуються в чистому вигляді, проте вони дають потужний поштовх соціально-економічному розвитку регіонів і країни в цілому.

За словами Кави, про можливості і доцільність реалізовувати такі проєкти можна буде говорити після підготовки техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) – документа, який дозволить оцінити існуючі та перспективні пасажиропотоки, маршрути, черговість їх запуску, а також вартість і терміни реалізації проєкту. Цьогоріч планується розпочати роботу з підготовки ТЕО.

“Євроколію для України доцільно починати розвивати на залізничних маршрутах, що з’єднують прикордонні українські міста з європейськими залізницями. Більш того, в Україні вже є ділянки залізниці з шириною колії 1 435 мм. Наприклад, із Польщі євроколія доходить до Ковеля, а з Угорщини та Словаччини через Чоп до Мукачева”, – пояснив заступник міністра.

Він додав, що євроколію від Чопа планується продовжити до Ужгорода, що дозволить запустити прямі поїзди до Праги, Братислави, Відня, Мюнхена, Бухареста, Софії та інших європейських міст. У 2021 році з державного бюджету передбачено фінансування підготовки проєктної документації для цього будівництва.

Крім цього, в Україні заплановане будівництво хабів пересадки з української колії на європейську у Львові, Ужгороді, Ковелі та Чернівцях.

Як повідомляв Укрінформ, заступник міністра інфраструктури України Дмитро Абрамович під час всеукраїнського форуму «Україна 30. Інфраструктура» розповів, що проєкт високошвидкісного залізничного сполучення в Україні розпочнуть втілювати у життя вже у 2021 році. Планується, що перша така залізнична євроколія з’єднає місто Львів із країнами Європи.

За словами Абрамовича, якщо нині шлях від Києва до Львова, а це 611 км, можна подолати за 5 годин, то за умови реалізації цього проєкту час можна буде скоротити до 2 год. 40 хв.