Міністерство інфраструктури України відзвітувало про готовність до експлуатації системи автоматичного габаритно-вагового контролю (ГВК).
Як зазначається в повідомленні на сайті Мінінфраструктури, станом на 11 травня 37 комплексів зважування в русі (WIM) підключені до Центру обробки даних ГВК “Укртрансбезпеки” та вже передають інформацію про порушення габаритно-вагових норм.
“Але щоб система справді почала працювати та притягувати до відповідальності порушників, потрібне швидке прийняття в другому читанні законопроектів №3742 і №3743, які на законодавчому рівні закріплюють можливість фіксації порушень габаритно-вагових параметрів в автоматичному режимі”, – наголошує міністр інфраструктури Владислав Криклій, якого цитує прес-служба відомства.
За його словами, зазначені законопроекти покликані насамперед заповнити низку законодавчих прогалин, які сьогодні гальмують ефективний габаритно-ваговий контроль, а саме:
– можливість зупиняти автоперевізників тільки з залученням поліції. Натомість пропонується законодавчо закріпити відповідні повноваження за інспекторами Держслужби з безпеки на транспорті;
– численні маніпуляції та корупція, до яких призводить неавтоматичне зважування. Натомість пропонується виключити людський чинник і використовувати автоматизовані комплекси;
– розрахунок розміру штрафу в ручному режимі – замість якого буде впроваджено фіксовані штрафи.
“Після затвердження законодавчих змін ми не обмежуватимемося автоматичними комплексами “Зважування в русі”, яких встановлено вже понад 50. Наша мета – автоматизація усіх комплексів, включно зі стаціонарними ГВК, що вже діють”, – заявив Криклій.
Загалом до кінця поточного року Мінінфраструктури спільно з “Укравтодором” і “Укрінфрапроектом” планує встановити більше ніж 100 WIM-комплексів.
Усі вони будуть підключені до Центру обробки даних ГВК (Weight Control System).
https://ua.interfax.com.ua