«Черкаський Азот», що входить до групи підприємств азотного бізнесу Group DF, запустив сучасну автовагову. Це дозволить вдвічі збільшити пропускну спроможність підприємства з відвантаження продукції автотранспортом.
Про це повідомляє прес-служба Group DF.
Зазначається, що новозбудована вагова вже пройшла оцінку відповідності заявленим метрологічним характеристикам і отримала сертифікат ДП «Київоблстандартметрологія». Вартість проєкту — близько 3 млн грн.
«Наша мета — максимально швидко й технологічно обслуговувати наших клієнтів. Для цього ми робимо всі необхідні капітальні інвестиції, удосконалюємо бізнес-процеси. Будівництво нової вагової — зразок такої інвестиції. „Азот“ раніше наростив виробництво карбамідо-аміачної суміші, оскільки цей вид добрив має попит серед аграріїв. Саме тому кількість автомобільних цистерн, якими зручно перевозити рідкі добрива, постійно збільшується», — розповідає Віталій Скляров, голова правління ПрАТ «Азот».
Відтепер на заводі працюватимуть дві сучасні електронні автовагові, тож вдасться суттєво пришвидшити процес зважування автомобілів, що особливо актуально в період осінньої посівної. «Автовагові „Азоту“ обладнані електронними вагами тензометричного зважування з подовженою платформою, розрахованою на довгі автовози вагою до 90 тонн.
Завдяки сучасним технологіям, дані по кожному автомобілю інтегруються безпосередньо в автоматизовану систему ІТ-підприємства, де автоматично формуються накладні на відпущені добрива. Увесь процес зважування займає не більше 5 хвилин, а точність зважування на таких вагах — до 20 кг», — додають у компанії.
Наступним етапом вдосконалення транспортної логістики на підприємстві стане будівництво ще однієї сучасної прохідної з розширеним виїздом та комп’ютеризованою пропускною системою для автомобілів на місці старої прохідної біля цеху з виробництва аміаку А-3. Саме на неї і спрямовуватимуться автомобілі з новозбудованої автовагової.
«Загалом на території „Азоту“ нині працюють 2 автомобільних і 3 залізничних вагових. Також нещодавно було придбано та встановлено сучасні електронні ваги для зважування залізничних цистерн, розраховані на вантажі до 150 тонн», — підкреслив Скляров.