За підсумками січня-вересня поточного року в Україну було імпортовано 108,5 тис. тонн авіапального, що на 13,7% більше за показник січня-вересня торік (95,4 тис. тонн).
Постачання авіапального з Білорусі, порівняно з 9 місяцями 2020 р., виросли майже в п’ять разів, до 49,5 тис. тонн, з Литви – скоротилися на 18% – до 40,2 тис. тонн. Морські постачання показали 48%-е падіння – до 18,7 тис. тонн.
У вересні 2021 р. імпорт авіаційного палива на український ринок скоротився на 12%, до 18,6 тис. тонн, порівняно з аналогічним періодом торік (21,2 тис. тонн).
Постачання авіапального з Литви, порівняно з вереснем 2020 р., зросли вдвічі, до 8 тис. тонн. З них 4,2 тис. тонн було поставлено на адресу компанії «Амік Україна», 1,5 тис. тонн – для «Глуско Україна», 0,9 тис. тонн – для «Сокар Україна» і по 0,8 і 0,5 тис. тонн – для «Авіа Ойл» і ОККО.
За підсумком звітного місяця з Білорусі було поставлено 6,8 тис. тонн авіаційного пального. З них 4 тис. тонн отримала компанія «Сокар Україна». Решту ресурсу розділили між собою «Люкс Країна», ОККО і АНТК ім. Антонова.
З Іспанії у вересні було поставлено морем 3 тис. тонн ресурсу. Ще 900 тонн морем зайшло з Греції.
Нагадаємо, баланс українського ринку (імпорт і внутрішнє виробництво) авіаційного пального за підсумком 2020 р. скоротився вдвічі, до 244 тис. тонн, порівняно з 2019 р. (483,2 тис. тонн).
enkorr.ua