На український ринок готується зайти велика мережа супермаркетів Lidl. Концепція магазинів німецької компанії складе конкуренцію і може серйозно вдарити по мережі АТБ.
Про це повідомляє biz.today.ua.
«Мережа супермаркетів Lidl дуже популярна в Німеччині, але в Україні вже є подібні магазини, які займаються продажем продукції по максимально демократичними цінами. Це означає, що поширена в Україні мережа магазинів АТБ може втратити частину ринку», — йдеться в повідомленні.
Зазначається, що керівництво корпорації Schwarz, яка володіє мережею Lidl у Німеччині, має намір зайти в Україну. Торговий бренд активно працює над отриманням частки в українському ринку, для цієї мети вже призначений керівник головного офісу в Україні. Призначений на нову посаду топ-менеджер раніше очолював офіс корпорації в Польщі.
Таким чином, в Україні можуть зникнути магазини АТБ через вихід на ринок німецької мережі Lidl. У Schwarz прекрасно розуміють, що їх головними конкурентами в Україні будуть супермаркети АТБ. Більш того, в компанії впевнені, що українська мережа продуктових магазинів копіює головні концепти Lidl.
Додамо, що на сьогоднішній день, мережа магазинів Lidl присутня в 32 країнах світу. Починаючи з 1980 року Schwarz встигла відкрити близько 11 тис. торгових точок.