Із 2017 року виробництво грибів в Україні збільшилося на 20%, тоді як ціни на продукцію, з урахуванням інфляції, знизилися на 20%.
Про це повідомляють в Інформаційному грибному агентстві УМДІС.
«Кількість грибу, що постачається на ринок, за 4 роки збільшилося приблизно на 20%. І цей обсяг був практично спожитий внутрішнім ринком», – зазначив директор УМДІС Максим Єнченко.
Він додав, що у порівнянні з 2017 роком, у 2020 році середня ціна реалізації печериці зросла на 12% – при тому, що доходи населення за цей же період піднялися майже на 50%, а інфляція за 4 роки становила близько 40%.
«Тобто, з поправкою на інфляцію, ціна печериці за 4 роки знизилася на 20%», – підкреслив експерт.
Максим Єнченко зауважив, що при цьому ціни є дуже нестабільними. За період з початку 2020 року мінімальна та максимальна ціна відрізнялися майже втричі. І якщо брати майже будь-який 3-місячний період, можна зустріти коливання ціни у півтора-два рази.
agrotimes.ua