Для виробників і постачальників сільськогосподарської продукції в Україні розробляється онлайн платформа Retail Guidebook. Проєкт створений Українською асоціацією бізнесу і торгівлі (UBTA) в партнерстві з Офісом ефективного регулювання (BRDO).
Про це повідомляє прес-служба Бюро Маркетингових Технологій.
«Платформа буде реалізована в форматі веб-порталу і міститиме систематизовану інформацію щодо співпраці з основними каналами збуту аграрної продукції. А саме: з національними та регіональними торговими мережами, представниками HoReCa та кейтерінгу, трейдерами, переробниками, дистриб’юторами і маркетплейсами», — йдеться в повідомленні.
З метою тестування платформи Бюро Маркетингових Технологій здійснило якісне дослідження. До тестування були залучені представники малого і середнього бізнесу в агросфері. Головна потреба в проведенні дослідження — виявити реальні інформаційні потреби виробників і постачальників сільськогосподарської продукції в Україні. Учасники оцінювали зручність користування платформою на базі тестової версії та легкість пошуку необхідної інформації. Переважна оцінка виявилася позитивною: структура майбутньої платформи є зрозумілою, навігація зручною, представлена інформація — корисною для виробників і постачальників аграрної продукції.
«Ключові складові, які зацікавили учасників дослідження на етапі тестування платформи: наявність бази каналів збуту і потенційних клієнтів, інформація про органи сертифікації. Також сподобалися дизайн, оформлення і кольорова гамма сайту. Підприємці бажають отримувати завдяки платформі актуальну інформацію. Структурована база каналів збуту допоможе у більш швидкому розширенню ринків продажу і виходу в нові регіони. Онлайн проєкт орієнтований також на рітейлерів, які зацікавлені у формуванні привабливої товарної полиці і покращенні клієнтського сервісу», — додають у компанії.
Підкреслимо, що на етапі реалізації розробники Retail Guidebook врахували ключові потреби українських підприємців. Завдяки платформі виробники і постачальники с/г продукції отримають реальні вимоги роботи з торговими мережами, якісну базу контактів основних каналів збуту і умови співпраці. Спрощення доступу до ринкової інформації спрятиме підвищенню активності аграрного бізнесу в Україні.