ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 05.11.2021

На Одещині за програмою “Велике будівництво” за рекордних 2 місяці збудували залізницю до портів

До введення в експлуатацію нової ділянки пропускна спроможність тут становила лише 48 пар поїздів на добу. Наразі потужність збільшилася вже до 60 пар.

На Одещині розпочала роботу нова залізнична ділянка Чорноморська – Берегова протяжністю 6,8 км, що веде до найбільших портів України. Її було побудовано й електрифіковано за програмою президента Володимира Зеленського “Велике будівництво” за рекордних 60 днів.

Про відкриття руху на новій колії повідомив у Facebook міністр інфраструктури Олександр Кубраков.

“Майже 6 років велися дискусії щодо потреб розширення перегону. Це необхідно українським промисловцям, аграріям, портовикам, а значить – усій країні, бо це експортна виручка та сотні тисяч робочих місць. Завдяки “Великому будівництву” на УЗ нам вдалося завершити 6-річну дискусію за 60 днів”, – написав Кубраков.

До введення в експлуатацію нової ділянки пропускна спроможність тут становила лише 48 пар поїздів на добу. Наразі потужність збільшилася вже до 60 пар. А після запланованої добудови другої головної колії на ділянці “пост 30 км” — станція Берегова/ станція Хімічна маршрут зможе пропускати вже 150 пар поїздів на добу.

Для Укрзалізниці будівництво ділянки Чорноморська – Берегова стало першим таким проєктом за останнє десятиліття. Його реалізація стала можливою за рахунок уніфікації тарифів на вантажні перевезення, що почалася в УЗ.

“Якби УЗ не змінила свої підходи, був ризик повної зупинки руху. Нагадаю, що з 46 тисяч км залізничних колій лише 46% електрифіковані, а капітального ремонту і реконструкції потребують понад 11 тис. км залізничних колій. Не менш критичні показники у парку вагонів та локомотивів”, – поділився Кубраков.

Міністр також нагадав, що поступове збільшення тарифів на перевезення товарів першого класу, до якого належать залізна руда, вугілля та зерно, розпочалося у серпні. Раніше через зменшені тарифи для цієї категорії УЗ вже втратила доходів на 17,6 млрд грн. Поступове збільшення тарифів дасть УЗ додаткові кошти для ремонту та електрифікації чергових ділянок, а також на оновлення парку локомотивів і вагонів.

Нагадаємо, нещодавно в межах програми “Велике будівництво” Володимира Зеленського було підписано угоду між Україною та швейцарською Stadler Rail AG про залучення інвестицій на суму 500 млн. євро для модернізації рухомого складу Укрзалізниці.

 

www.unian.ua