ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 07.06.2022

Польський порт «Гданськ» відкрив форму для реєстрації українського експорту

Українські компанії можуть подати запит про можливість експорту або імпорту товарів через термінали порту

Польський морський порт Гданськ відкрив форму, за допомогою якої українські компанії зможуть подавати запити щодо можливості експорту чи імпорту товарів через термінали порту. Про це йдеться у прес-релізі на сайті порту.

«Морські порти є рушійною силою економіки країни. Порти – це не лише забезпечення постачання продукції для виробництва в Україні, це також необхідність відповідати вимогам поточної ситуації, пов’язаної з блокадою портів та необхідністю шукати альтернативні маршрути транспортування вантажів з українського напряму», – йдеться у повідомленні.

Порт Гданськ готовий до збільшення обсягів перевалки як нафти та вугілля, так і експорту багатьох товарів, які раніше проходили через українські порти.

«Польща за рахунок свого розташування та інфраструктури є ідеальним партнером, який зможе допомогти Україні у відновленні втрачених експортних та імпортних каналів. А порт у Гданську може стати брамою для зовнішньої торгівлі України», – резюмується у прес-релізі.

Нагадаємо, після вторгнення Росії на територію України вітчизняні металургійні компанії знизили експорт продукції до мінімуму через блокаду морських портів.

Група “Метінвест” на тлі блокувань армією РФ портів шукає нові логістичні шляхи та освоює нові продукти. Так, уже є перші спроби побудувати логістику через порти Балтики та Румунії.

На початку травня стало відомо про початок експорту залізняку через румунський порт Констанца. Вантажний оператор Comvex завантажив близько 35 тис. тонн ЗРС з України. Наприкінці травня порт Свіноуйсьце також відправив першу партію з 30 тис. тонн української руди.

Крім того, Румунія планує розпочати ремонт залізниці, яка від портового міста Галац доходить до молдавського кордону в селі Джурджулешти та об’єднає порт Рені на півдні Одеської області з рештою дунайських портів. Ця залізнична лінія дасть змогу перевозити товари в Україну та з України через Молдову та порт Галац.

 

gmk.center