ДП «Держзовнішінформ» запускає цикл семінарів для українських виробників, котрі розглядають перспективу виходу на експортні ринки, з фокусом на середній і малий бізнес. 15 липня ДП «Держзовнішінформ» провело перший семінар на тему: «Експорт в ЄС: процес, філософія, можливості». Семінар відвідало понад 30 представників середнього бізнесу.
Головним спікером заходу був експерт «Держзовнішінформ» Олег Мірошниченко. Він проконсультував потенційних експертні компанії як виробити стратегію виходу на ринок, визначити канали збуту продукції та особливості контрактів. У практичній частині Олег розповів про особливості виходу на ринки Європи з урахуванням українських реалій: експортне ціноутворення, сегментація ринку, маркетинг та участь у виставках.
«Наразі є велика необхідність у подібних заходах, тому що першим кроком до експорту є отримання певного рівня експортної свідомості, розуміння того, що і як шукають зарубіжні партнери. Цей захід має допомогти підприємствам зрозуміти, як будувати свій бізнес і бути успішними», — зазначив Олег Мірошниченко.
Особливу увагу учасників заходу привернула секція про юридичні аспекти ведення експорту з країнами ЄС, підготовлена фахівцями юридичної фірми «Ай Сі Еф». Директор компанії Наталія Ульянова розповіла про особливості ведення бізнесу в низькоподаткових юрисдикціях: Мальта, Угорщина. Кіпр і Латвія.
Як зазначив заступник директора ДП «Держзовнішінформ» Руслан Філін, програма навчальних семінарів — лише один з проектів підприємства, спрямованних на інформаційну підтримку експортерів. В даний час, за його словами, «Держзовнішінформ» активізує роботу порталу «Державна підтримка українського експорту», який створений Міністерством економічного розвитку і торгівлі.