ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 16.06.2022

На переходах до Євросоюзу зібралося 42 тис. вантажних вагонів

За пів місяця черги вантажних вагонів на прикордонних переходах зросли на 5 тис. одиниць.

Черги вантажних вагонів у напрямку західних прикордонних переходів перевищили 42 тис. одиниць. Про це повідомив Rail.Insider з посиланням на онлайн-конференцію із представниками аграрного ринку.

За половину червня загальне накопичення рухомого складу зросло на 5 тис. одиниць. Найбільше вагонів прямують на прикордонний перехід Ізов – Грубешів (Польща) – 12,9 тис. од. Ще 7,5 тис. вагонів очікують на передачу через стик Чоп – Чієрна на Тисоу, а 5,6 тис. од. необхідно передати до Румунії через перехід Вадул-Сірет – Дорнешти.

Згідно з поточним обсягом щоденної передачі черга на стику Вадул-Сірет – Дорнешти сягає 77 діб. Майже 50 діб мають очікувати вагони, які прямують до переходу Могилів-Подільський – Велчинець (Молдова). Наразі туди прямують 1,3 тис. вагонів.

Також складна ситуація зберігається на переході Дяково – Халмеу (Румунія). У місячній черзі стоять майже 1,4 тис. вагонів.

За словами заступника директора департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерія Ткачова, основною причиною затримки на переходах з Румунією та Молдовою є нестача візків 1435 мм та дефіцит палива для локомотивів у Молдові.

Фактична середньодобова передача вантажів через залізничні стики у червні порівняно з травнем знизилася на 94 вагони.

Як повідомляв GMK Center, раніше УЗ ввела тимчасові обмеження на перевезення деяких вантажів до Румунії та Угорщини. У бік Угорщини запроваджуються два обмеження, а Румунії – три. Термін дії документів для першого спрямування – до перегляду, а для другого – до 28 червня.

Нагадаємо, 16 червня «Укрзалізниця» завершила електрифікацію залізничної ділянки Ковель – Ізов – Держкордон. За рахунок реалізації проєкту має збільшитись кількість вагонів, які УЗ передає через прикордонний перехід Ізов – Грубешув.

 

gmk.center