ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 22.07.2022

Дунайські порти в червні збільшили вантажоперевалку в 3,7 раза

Держава активно взялася за розвиток залізничної інфраструктури в напрямку портів Ізмаїл та Рені

Українські порти на Дунаї у червні поточного року збільшили перевалку вантажів у порівнянні з березнем у 3,7 раза – до 1,4 млн тонн. Про це повідомив міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.

«Щоб не допустити голоду у світі та дати змогу нашим аграріям експортувати продукцію, ми частково переорієнтували логістику на річкові порти. Результати цієї роботи вже очевидні – вантажопереробка всіх груп товарів у Дунайських портах з березня зросла у 3,7 раза – до 1,4 млн тонн у червні. Паралельно розвиваємо допоміжну залізничну інфраструктуру для збільшення експортного потенціалу портів», – розповів голова Мінінфраструктури.

Також для залучення європейських інвестицій у розвиток Дунайських портів Мінінфраструктури працює з ЄС щодо включення української частини Дунаю до Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T).

За словами Олександра Кубракова, завдяки звільненню острова Зміїний Збройними Силами України було відкрито гирло Бистре суднового ходу Дунай – Чорне море для заходу та виходу суден, що перевозять агропродукцію.

Як повідомляв GMK Center, останніми роками частка дунайських портів у спільній перевалці в Україні була на рівні 2,5-4,2%. Мінінфраструктури планує збільшити пропускну спроможність українських портів на Дунаї у 1,7 раза – до 25 млн тонн на рік. Але навіть доклавши максимум зусиль, дунайські порти не зможуть «витягнути» український експорт – потрібне повне розблокування чорноморських портів країни.

Нагадаємо, що Мінінфраструктури також планує днопоглиблення шляху через гирло Бистре, оскільки зараз каналом можуть проходити судна з осадкою не більше 3,9 м. Це вплине на вантажопідйомність суден. Сьогодні вони вантажать по 1,5-2 тис. тонн, а зможуть – до 5 тис. тонн.

 

gmk.center