Європейські дослідники стверджують, що в рамках проєкту Європейського Союзу SUNlight-to-Liquid виготовили синтетичне пальне для реактивних літаків, використовуючи вуглекислий газ, сонячну енергію та воду. Про це йдеться в науковій статті, опублікованій на порталі про сталу енергетику Joule.
Як зазначає Альдо Штайнфельд, автор статті та професор цюріхського університету, який стоїть за цим дослідженням, виготовлене авіаційне пальне є вуглецево-нейтральним, оскільки обсяг CO2, що виділяється під час його згоряння в реактивному двигуні, дорівнює обсягу вуглецю, який використовується під час його виробництва. Це означає, що використання цього пального не спричинятиме негативного впливу на клімат.
Цей експеримент довів можливість виробництва реактивного пального не з вуглеводнів, а за принципово іншою технологією.
Як стверджується в статті, окрім авіатранспорту це вуглецево-нейтральне пальне можна використовувати в автомобільному секторі та в секторі морських перевезень.
Штайнфілд зазначив, що перший промисловий завод з виробництва цього типу реактивного палива у 2023 році запустить Synhelion, дочірня компанія швейцарського державного університету ETH Zurich. Авіакомпанія Swiss International Airlines готується стати першим перевізником, який почне тестувати це пальне на своїх літаках.
www.nefterynok.info