В серпні та вересні поставки трохи перевищували 1,5 млн тонн на місяць, а в жовтні становили понад 1,6 млн тонн, розповіли учасники ринку, які відстежують рух танкерів з нафтопродуктами.
Кілька портів у Середземному морі, які раніше отримували вантажі з дизельним та авіаційним пальним з Росії танкерами середньої вантажопідйомності (приблизно 35 тис. тонн), замінили російські нафтопродуктами поставками з Близького Сходу судами великої вантажопідйомності (приблизно 65 тис. тонн), сказав керівник однієї фрахтової компанії.
Понад десяток європейських авіакомпаній, які регулярно купували російське авіапаливо, зараз переходять на пальне від інших постачальників, повідомив керівник іншої фрахтової компанії.
Закупівлі авіаційного палива з Перської затоки зростають, оскільки попит на авіаперевезення в Європі покращується, а також наближається заборона на імпорт до ЄС російських нафтопродуктів, яка набирає чинності на початку лютого 2023 року.