ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 24.02.2023

Скупчення вагонів спостерігається на трьох західних залізничних переходах через активізацію перевезень руди

Обсяги перевезень рудних вантажів у напрямку західних прикордонних переходів продовжують зростати через поліпшення цінової кон’юнктури на ринку ЄС, що призвело до незначного накопичення вагонів у напрямку переходів Ізов – Грубешів (Польща), Ужгород – Матевці (Словаччина), Батєве – Еперешке (Угорщина) і збільшення загальної черги на 1,2 тис. вагонів.

“Загальне накопичення вагонів у напрямку 13 прикордонних переходів становить 16,185 тис. вагонів, з яких із зерном – 3,647 тис. вагонів. За останній тиждень накопичення зросло на 1,2 тис. вагонів, у вагонах-зерновозах навпаки зменшилося на 204 вагони”, – повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов на нараді з учасниками ринку в четвер.

За його словами, в середньому за добу “Укрзалізниця” передає західним партнерам 1,956 тис. вагонів, із них – 641 вагон із зерном.

“Отже, загальний час очікування в черзі сягає в середньому загалом вісім діб, а вагонів із зерном – не більше шести діб”, – зазначив Ткачов.

Найбільше накопичення вагонів фіксують у напрямку переходу Ізов – Грубешів (Польща) – 3,716 тис. вагонів, із них 507 із зерном за щодобового пропуску через перехід 490 вагонів.

“Навантаження на цей стик збільшилося через зростання відвантажень рудних вантажів. Нарешті у нас поїхала руда на перехід Ізов – Грубешів, і це суттєво наростить нам щодобову передачу вантажів на експорт, тому що цей перехід спеціально будувався для перевезення рудних вантажів і є найпотужнішим за продуктивністю прикордонним переходом. Останнім часом він працював на половину своєї потужності через падіння перевезень руди”, – зазначив Ткачов.

Також через збільшення перевезень руди на 400 вагонів зросло накопичення вагонів на переході Ужгород – Матевці (Словаччина) та на 256 вагонів на Батєве – Еперешке (Угорщина). “На Батєве – Еперешке ситуація найскладніша: час в очікуванні перетину кордону на цьому переході наразі становить до 17 діб”, – констатував представник УЗ.

Він звернувся до вантажовідправників, за можливості, тимчасово обмежити навантаження зерна в напрямку цього переходу, щоб дати можливість іноземним перевізникам прийняти раніше узгоджені вантажі та не збільшувати накопичення вагонів на мережі УЗ.

“Зростання накопичення вагонів на мережі в напрямку цього переходу ускладнить роботу перевізника. На інших прикордонних переходах у нас є вільні потужності, і ви можете туди направляти експортні вантажі”, – закликав Ткачов.

Раніше повідомлялося, що УЗ у січні 2023 року збільшила обсяги перевезень залізної руди на 45%, як порівняти з груднем-2022 – до 1,14 млн тонн.

 

interfax.com.ua