ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 31.08.2023

«Укрзалізниця» шукає способи розширити залізничні коридори до портів Балтії

Організація конкурентного альтернативного залізничного маршруту для доставки української аграрної продукції та металопрокату до морських портів на Балтійському морі, а також для імпорту енергоносіїв до України може стати перспективною довгостроковою стратегією, повідомляє прес-служба «Укрзалізниці».

Це досить складний і довготривалий проєкт, адже треба вирішувати тарифну та інфраструктуру складові цього напрямку. За вартістю він має стати конкурентним у порівнянні з напрямком до портів Польщі. На першому етапі потрібно отримати від ЄС субсидіювання різниці в тарифі та реалізувати низку інфраструктурних поліпшень для збільшення його пропускної спроможності, у першу чергу, це будівництво пунктів для перестановки візків, адже на маршруті ми вимушені двічі змінювати колісні пари відповідно до ширини колій. В Україні та Литві вона становить 1520, а в Польщі — 1435″, — розповів голова правління «Укрзалізниці» Євген Лященко під час зустрічі з представниками Литовської залізниці у середу, 29 серпня.

За його словами, також потрібно перенести функцію контролю, зокрема фітосанітарного, у місця призначення вантажу. Це також сприятиме безпечному та швидкому транзиту.

Якщо вдасться реалізувати перший етап та зацікавити клієнтів на регулярні перевезення через порт Клайпеди, то наступним кроком може бути розбудова залізничного сполучення України з балтійськими портами в рамках європейської ініціативи шляхів солідарності Solidarity Lanes ЄС—Україна.

Це дозволить впровадити «зелений коридор» для вантажів з України до балтійських портів, а також закріпити додатковий стратегічний маршрут для подолання продовольчої кризи й забезпечення енергетичної безпеки Європи та України”, — зазначають в «Укрзалізниці».

Для виконання поставлених завдань уже розробляється план реалізації залізничних проєктів спільно з країнами Європейського Союзу. Зокрема, Євросоюз уперше в історії виділив кошти Україні на реалізацію залізничних проєктів задля розвитку й розбудови найперспективніших прикордонних переходів.

У травні «Укрзалізниця» підписала з Литовською залізницею меморандум про взаєморозуміння, згідно з яким сторони будуть взаємодіяти на міжнародному рівні для заохочення залізничних компаній демократичних країн, які працюють на залізничній мережі колії 1520 мм, приєднатися до FREE Rail, а також шукати підтримку ініціативи в інституціях Євросоюзу та європейських організаціях, які представляють залізничну галузь.

У сусідніх з Україною країнах Євросоюзу, включно з Польщею, ширина колії становить 1435 мм, тоді як в Україні та країнах Балтії використовується широка колія 1520 мм. Через це під час транспортування українського зерна залізницею до балтійських портів змінювати колію або перевантажувати контейнер з одного поїзда до іншого потрібно двічі.

 

ports.ua