В Україні спостерігається ажіотажний попит на цистерни для перевезення олії через зміну експортної логістики.
Про це заступник директора департаменту комерційної роботи АТ “Укрзалізниця” Валерій Ткачов повідомив на зустрічі з експортерами, передає Інтерфакс-Україна.
Він зазначив, що дефіцит цистерн для перевезення олій виник через зміну логістики експорту цієї продукції.
“Раніше їх вивозили на припортові термінали, масово і багато. Нагромаджувалися великі ємності, а потім вони поверталися на олійноекстракційні заводи, де вантажилися та везли”, – зазначив Ткачов.
За його інформацією, наразі оператори ринку та вантажоперевізники бояться везти продукцію до портів через загрозу обстрілів. Відтак, вони вимушено переорієнтували потоки, що призвело до накопичення цистерн біля пунктів пропуску Ізов, де зараз утворилася черга з 500 одиниць рухомого складу, та Батьово – 100 цистерн.
“Це все призводить до простоїв приватних цистерн”, – додав Ткачов.
Він зауважив, що останні п’ять місяців вантажоперевізники олій не брали в оренду цистерни. Однак через ситуацію, що склалася, і зростання сезонного попиту “Укрзалізниця” вже підготувала рухомий склад.
“У нас є кілька тисяч цистерн. Ми їх миємо, пропарюємо та здаємо під перевезення харчових олій. Вже 150 підготували і ще 40 готуємо. Приблизно 190-200 цистерн для олії будемо готові надати, щоб задовольнити тимчасовий попит”, – резюмував представник компанії.
uaprom.info