ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 08.11.2023

УЗ спостерігає ажіотажний попит на цистерни для експорту олії

В Україні спостерігається ажіотажний попит на цистерни для перевезення олії через зміну експортної логістики.

Про це заступник директора департаменту комерційної роботи АТ “Укрзалізниця” Валерій Ткачов повідомив на зустрічі з експортерами, передає Інтерфакс-Україна.

Він зазначив, що дефіцит цистерн для перевезення олій виник через зміну логістики експорту цієї продукції.

“Раніше їх вивозили на припортові термінали, масово і багато. Нагромаджувалися великі ємності, а потім вони поверталися на олійноекстракційні заводи, де вантажилися та везли”, – зазначив Ткачов.

За його інформацією, наразі оператори ринку та вантажоперевізники бояться везти продукцію до портів через загрозу обстрілів. Відтак, вони вимушено переорієнтували потоки, що призвело до накопичення цистерн біля пунктів пропуску Ізов, де зараз утворилася черга з 500 одиниць рухомого складу, та Батьово – 100 цистерн.

“Це все призводить до простоїв приватних цистерн”, – додав Ткачов.

Він зауважив, що останні п’ять місяців вантажоперевізники олій не брали в оренду цистерни. Однак через ситуацію, що склалася, і зростання сезонного попиту “Укрзалізниця” вже підготувала рухомий склад.

“У нас є кілька тисяч цистерн. Ми їх миємо, пропарюємо та здаємо під перевезення харчових олій. Вже 150 підготували і ще 40 готуємо. Приблизно 190-200 цистерн для олії будемо готові надати, щоб задовольнити тимчасовий попит”, – резюмував представник компанії.

 

uaprom.info