ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 22.11.2023

Українське Дунайське пароплавство виконало перші рейси до Румунії з європейським зерном

Баржеві каравани ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) успішно виконали пілотні рейси за довгостроковими контрактами на перевезення української руди до Сербії та зерна з Угорщини до порту Констанца в Румунії на зворотному шляху.

Як передає Укрінформ, про це повідомила пресслужба УДП у Телеграмі.

«Перші каравани УДП з європейським зерном готуються до розвантаження у Констанці. Пілотні рейси були складними, адже співпали із періодом мілководдя. Тим не менш навіть за таких умов новий логістичний маршрут виявився успішним», – ідеться у повідомленні.

Тривалість рейсів на Середній Дунай становить до місяця. Каравани забирають в Україні руду, доставляють у Смедерево (Сербія), розвантажуються, замиваються, піднімаються в Угорщину, де завантажують зерно і вирушають у зворотному напрямі на румунську Констанцу.

«Рентабельність рейсів нас цілком задовольняє. На відміну від «старого УДП» «новий УДП» працює напряму з власниками вантажу – одним з найбільших металургійних комбінатів Європи та великим міжнародним зернотрейдером. Крім того, протягом всього рейсу в онлайн-режимі контролюються витрати палива та дотримання рейсового завдання», – зазначив генеральний директор УДП Дмитро Москаленко.

За його словами, якщо каравани пароплавства зможуть працювати в режимі 24/7, це приблизно на тиждень скоротить час їх обертання та збільшить рентабельність ще на 20%.

Робота в режимі 24/7 вимагає наявності в екіпажі трьох судноводіїв з дипломами категорії «С». Попри хронічний дефіцит судноводіїв на Дунаї такі команди в УДП вже сформовані, повідомило пароплавство.

Як повідомляв Укрінформ, на початку листопада Українське Дунайське пароплавство відновило повноцінну навігацію на Середньому Дунаї майже через місяць після обмеження через погодні умови.

 

www.ukrinform.ua