ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 12.12.2023

Залізниця може перевозити через польський кордон до 100 фур в обох напрямах – експерт

Залізниця може перевозити через українсько-польський кордон до 100 вантажівок в обох напрямках.

Про це повідомив Українському радіо віцепрезидент Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України Володимир Балін.

“Теоретично сьогодні ми маємо вже 23 вагони, які можуть везти фури туди й назад. Дійсно, “Укрзалізниця” це зробила. Але ініціатива виходила від перевізників Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України в Києві, через що де-факто, ми маємо сьогодні реальну альтернативу. Так, вона коштує певні гроші, не така швидка. Але якщо страйк триватиме і потяг ходитиме, як нам обіцяли, доба туди, доба назад, плюс більша кількість вагонів, то до 100 транспортних засобів в обох напрямках може рухатись”, – зазначив Балін.

За його словами, митники та прикордонники з обох країн перевіряють на залізничних пунктах пропуску.

“Більше того, коли потяг заїхав на територію Польщі, його загнали в спеціальний бокс і там був поглиблений контроль всіх без винятку машин. Тобто, технічно все те ж саме, тільки машина не з’їжджає, а стоїть на платформі”, – зауважив віцепрезидент АсМАП.

Він додав, що деякі операції польські митники відмовились робити в боксі, оскільки це не зручно. Наприклад, мова йде про перевірку кількості палива в баках (допускається не більше 600 літрів).

“Вони це вже перевіряли у Славкуві, де вивантажувалися машини з платформ. В ідеалі, коли система буде працювати, то вони будуть робити тільки на завантаженні й на вивантаженні. І це значно пришвидшить процес переміщення вантажівок”, – підкреслив Балін.

Відповідаючи на питання, скільки фур одночасно може везти такий потяг, віцепрезидент Асоціації відповів:

“Це залежить від того, яке залізничне полотно і скільки там іде звичайних вагонів, і скільки таких платформ. Сьогодні в Україні своїх 23 вагони таких. Україна може їх будувати, але це час. Тому ми розраховуємо, що якщо не буде припинений страйк, то підрозділи Укрзалізниці візьмуть в оренду ці спеціальні платформи. Будемо на них їздити. Коли необхідна альтернатива легально і швидко об’їхати чергу – це варіант”, – резюмував Володимир Балін.

 

uaprom.info