У морських портах Дунайського регіону за 11 місяців 2023 року було оброблено 13 045 суден, що на 45,8% більше, ніж було оброблено за аналогічний період 2022 року, коли порти прийняли 8 944 суден.
Про це повідомив голова ДП “АМПУ” Юрій Литвин під час підсумкової зустрічі міністерства інфраструктури з головами дипмісій та громадськістю, передає ЦТС.
У порівнянні з 11 місяцями 2021 року, коли було оброблено 3252 судна, зростання склало 401%.
За 11 місяців роботи 2023 року загальні обсяги перевалки через українські дунайські порти склали 29,4 млн тонн вантажів, що на 202% більше, ніж було оброблено за аналогічний період 2022 року (14,5 млн тонн).
У порівнянні з вантажообігом 11 місяців 2021 року, коли було оброблено 4,9 млн тонн, зростання склало 597%.
Номенклатура вантажів по всім морським портам на Дунаї виглядає наступним чином: зернові вантажі склали 14,1 млн тонн, руда – 1,7 млн тонн, нафтопродукти – 1,9 млн тонн, олія – 2,4 млн тонн, інші вантажі – 9,0 млн тонн.
Своєю чергою, віцепрем’єр-міністр з відновлення – міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков заявив, що спільна робота з Румунією допоможе Україні збільшити експорт агропродукції.
«У нас вже є успішний кейс – разом з румунськими партнерами ми нарощуємо експортну спроможність українських портів Дунаю. За 11 місяців обсяги перевалки через дунайські порти склали вже майже 30 млн тонн. Завдяки спільній роботі та домовленості маємо вийти на 4 млн т експортної спроможності на місяць», – наголосив Кубраков.
За його словами, румунський порт Констанца, є стратегічним вузлом для безперебійного руху вантажів. Розвиток міжнародних транспортних коридорів, які включають до себе Констанцу, сприятиме стійкості логістичного ланцюга і забезпечить безперервність постачань, попри геополітичні обмеження.
uaprom.info