Офіційний веб-сайт
Цільовий ринок технічної новинки – США та країни Азії, такі як: Японія, Гонконг та Сінгапур. В Україні цей “розумний” рюкзак також зацікавив аудиторію, проте доволі нішеву.
Український стартап Pix, який виробляє анімовані рюкзаки, зібрав 340 тисяч доларів інвестицій на Kickstarter і Indiegogo.
Про це повідомляє LIGA.net.
Перші 150 тисяч USD вдалось залучити в ході кампанії на Kickstarter в жовтні 2018-го року, решта – під час кампанії на Ingiegogo, яка завершується на цьому тижні.
Перша партія рюкзаків розлетілася дуже швидко. Там було 1650 штук.
Cучасний гаджет-продукт виведуть на Amazon найближчим часом.
Виготовляють рюкзак у Китаї. А в Україні розташована вся команда, що займається розробкою заліза і софту, а також маркетингу.