Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

ТЕНДЕРИ-2020: НОВІ ГАРАНТІЇ УСПІХУ

Про конференцію

Запрошуємо Вас приєднатися до нас на практичній конференції «ТЕНДЕРИ-2020: нові гарантії успіху”, організаторами якої виступають ДП «Держзовнішінформ», ТОВ «Інтелект консалт груп» і Національний експертно-будівельний альянс України.

Згідно з постановою Кабінету міністрів та розпорядженням КМДА захід переноситься на інші дати, про що буде окремо повідомлено

Реєстрація

Головні наші спікери:

  • Василь Задворний, директор ДП «Прозорро»
  • Ольга Нечитайло, державний уповноважений АМКУ
  • Сергій Чернега, представник ДАСУ (уточнюється)
  • Олександр Кулак, директор із розвитку ТОВ “Інтелект Консалт Груп”
  • Олександр Шатковський, Тарас Шимко, консультанти ЄБРР

Модератор:

  • Олександр Кулак, директор із розвитку ТОВ “Інтелект Консалт Груп”

Питання і проблематика:

  1. Основні зміни у сфері публічних закупівель
  2. Нововведення з позиції бізнесу
  3. PROZORRO: нові правила функціонування системи
  4. Аномально низькі ціни та зміни істотних умов договору
  5. Відповідальність уповноваженої особи
  6. Оскарження і моніторинг публічних закупівель
  7. Оскарження закупівель в АМКУ
  8. Моніторинг і контроль ДАСУ у публічних закупівлях
  9. Практичні аспекти співпраці з майданчиками (на прикладі майданчика Держзакупівлі.онлайн)
  10. Юконтрол дієвий інструмент перевірки контрагента
  11. Практика застосування попередніх договорів на проведення будівельної технічної експертизи в публічних закупівлях
  12. Перспективи міжнародного ринку публічних закупівель в контексті Угоди СОТ про державні закупівлі (GPA)

Захід складатиметься із 3-х сесій:

  1. Нові правила діяльності PROZORRO
  2. Роль АМКУ і ДАСУ в оскарженні та моніторингу публічних закупівель
  3. Практичні аспекти діяльності на PROZORRO. Корпоративні та міжнародні закупівлі

Вартість участі: 2 400 грн з ПДВ

  • Вартість для другого та наступних учасників конференції від однієї компанії – 2160 грн з ПДВ.

З питань участі та партнерства звертайтесь до:

Реєстрація

Програма

  • Початок
  • Перша сесія
  • Друга сесія
  • Третя сесія
  • Початок

    9:00-9:30
    Реєстрація. Вітальна кава
    9:30-9:40
    Урочисте привітання

    Богдан Дубас, Директор ДП «Держзовнішінформ»

    9:30-9:40
    Урочисте привітання

    Віктор Лещинський, Президента Національного експертно-будівельного Альянсу України

  • Перша сесія

    9:45-10:30
    PROZORRO: нові правила функціонування системи

    Василь Задворний, директор ДП «Прозорро»

    10:30-10:45
    Тендер 2020 - новини законодавства
    •Електронний каталог;
    •Спрощені (допорогові) закупівлі.

    Департамент сфери публічних закупівель МЕРТ

    10:45-11:10
    Нововведення з позиції бізнесу
    •Попередні консультації з бізнесом;
    •Нецінові критерії оцінки пропозиції;
    •Кваліфікація учасника.

    Олександр Кулак, директор із розвитку ТОВ «Інтелект консалт груп»

    11:10-11:20
    Аномально низькі ціни та зміни істотних умов договору
    •Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції
    •Нововведення до статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо зміни істотних умов договору.

    Олег Мельник, представник ДП «Держзовнішінформ»

    11:20-11:30
    Уповноважена особа
    •Вимоги і положення про уповноважену особу;
    •Практичні аспекти діяльності;
    •Відповідальність уповноваженої особи.

    Денис Панченко, незалежний консультант (уповноважена особа)

    11:30-11:45
    Дискусія і відповіді на запитання
    11:45-12:00
    Кава-брейк
  • Друга сесія

    12:00-12:20
    Оскарження закупівель в АМКУ
    •Роль АМКУ за новими правилами;
    •Строки подання і зміст скарги;
    •Процедура розгляду скарги і прийняття рішення;
    •Диференційована плата за оскарження тендеру в АМКУ;
    •Відповідальність за невиконання рішення АМКУ;
    •Конкуренція виробників чи посередників –
    позиція АМКУ;
    •Чи може АМКУ виходити за межі скарги

    Ольга Нечитайло, Державний уповноважений АМКУ

    12:20-12:40
    Моніторинг і контроль ДАСУ у публічних закупівлях
    •Нові права і функції ДАСУ у сфері закупівель;
    •Принципи моніторингу закупівель аудиторами ДАСУ;
    •Алгоритм захисту під час моніторингу і
    зауваженнях ДАСУ;
    •Оскарження висновку ДАСУ;
    •Окремий кабінет ДАСУ на PROZORRO

    Представник ДАСУ (уточнюється)

    12:40-13:00
    Оскарження і моніторинг публічних закупівель
    •Нові правила проведення закупівель з урахуванням заходів з подолання корупції;
    •Порядок оскарження закупівель;
    •Роль АМКУ і ДАСУ у публічних закупівлях;
    •Оскарження тендеру;
    •Неможливість відкликати скаргу;

    Роман Лень, тендерний адвокат ТОВ «Інтелект консалт груп»

    13:00-13:20
    Дискусія і відповіді на запитання
    13:20-14:00
    Обід
  • Третя сесія

    14:00-14:40
    Практичні аспекти співпраці з майданчиками
    (на прикладі майданчика)

    Представник майданчика

    14:40-15:00
    Ю-контрол дієвий інструмент перевірки контрагента

    Максим Боровик, експерт з антикорупційної діяльності та фінансового моніторингу ТОВ «Ю-КОНТРОЛ»

    15:00-15:15
    Практика застосування попередніх договорів на проведення будівельної технічної експертизи в публічних закупівлях

    Роман Сиромятніков, директор будівельної експертизи «СПЕКТР»

    15:15-15:30
    Як виграти тендер. Досвід участі в державних та комерційних тендерах

    Оксана Северинчук, начальник проектно-кошторисного відділу проектного інституту Служби безпеки України

    15:30-16.00
    Перспективи міжнародного ринку публічних закупівель в контексті Угоди СОТ про державні закупівлі (GPA)

    Олександр Шатковський, Тарас Шимко, консультанти ЄБРР

    15:50-16:10
    Дискусія і відповіді на запитання
    Підбиття підсумків конференції.