У жовтні поточного року Гео-структура імпорту дизельного палива дещо змінилась. Так, доля російського ресурсу знову знизилась до 32% (38% у вересні) – що на нашу думку є позитивним фактором з точки зору енергетичної безпеки України. Доля білоруського ресурсу навпаки збільшилась до 45% (43%) і це, враховуючи складну політичну ситуацію в Білорусі та зближення її з РФ,- викликає занепокоєння. Адже сумарна доля білоруського та російського дизельного палива в структурі імпорту в жовтні склала 78%.
Доля литовського та індійського ресурсу залишилась без змін-10% та 2% відповідно. Туреччина втратила позиції до 2% (3%). Туркменістан, Ізраїль, Греція навпаки збільшили свої позиції до 2-3%.
За даними Державної митної служби України
Матеріал підготовлено экспертами управління досліджень нафтогазопродуктів ДП “Держзовнішінформ”.
Ознайомтеся з переліком послуг управління досліджень нафтогазопродуктів ДП “Держзовнішінформ” за посиланням http://bit.ly/2pmCa82