У разі успішного виконання робіт, підхідний канал збільшать до 16 м, а операційну акваторію 1-го ковша Сухого лиману – до 15 м. Це дозволить безпечно заходити в порт великотоннажним судам, помножити надходження до бюджетів усіх рівнів, а також наростити обсяги вантажопереробки всіх портових операторів «Чорноморська».
Про це на своїй сторінці в Facebook повідомляє компанія «СП Рісо Термінал».
Зокрема, «СП Рісо Термінал» зможе збільшити обсяги вантажопереробки до 4,5 млн тонн на рік (при існуючих 1,5 млн тонн). Експортний вантажопотік буде не менше 3 млн тонн на рік.
Днопоглиблювальні роботи допоможуть збільшити привабливість української портової галузі. Risoil підписала меморандум про співпрацю з АМПУ, разом планують реалізувати проект. Компанія вже побудувала другий універсальний склад і закупила суднонавантажувальну техніку, що дозволить створити в регіоні більше 100 нових робочих місць. Також у перспективі розвитку Терміналу будівництво двостороннього пірсу.
У разі успішного проведення тендера, початок реалізації проекту в Чорноморську заплановано на цей рік.
Нині АМПУ проводить днопоглиблювальні роботи в порту «Південний». Як написано на офіційному сайті Адміністрації, в Південний прибуло судно Breughel компанії Novadeal LTD і судно-плуг Odin. Бюджет проекту складає 96,28 млн грн. Запланований обсяг днопоглиблення – 411238 м3. Роботи планують виконати до кінця листопада.