Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 15.11.2021

АТ «Укрзалізниця» у 2022 році планує побудувати на власних виробничих потужностях 50 вагонів-зерновозів

У 2022 році АТ «Укрзалізниця» планує побудувати на власному підприємстві — Панютинському вагоноремонтному заводі — 50 вагонів-зерновозів нового зразка. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін.

«У наступному році плануємо поповнити парк зерновозів, які мають стабільно великий попит на ринку вантажних перевезень. Уже формуємо замовлення нашому Панютинському вагоноремонтному заводу на виготовлення 50 вагонів-зерновозів нового зразка, що є повністю власною розробкою підприємства. Даємо старт серійному виробництву цих вагонів», — повідомив очільник Укрзалізниці.

Він також додав, що перший такий вагон із найкращими технічними характеристиками для перевезення зерна був виготовлений та поставлений на серійне виробництво у 2019 році.

Наразі загальний парк вагонів-зерновозів АТ «Укрзалізниця» складає 11,4 тис. одиниць, і найближчими роками компанія планує його оновити. Для цього товариство розробило концепцію оновлення парку вантажних вагонів до 2028 року, яку було схвалено 30 вересня 2021 року на засіданні Антикризового штабу з відновлення сталого функціонування АТ «Укрзалізниця». Відповідно до концепції впродовж найближчих семи років, зокрема, планується побудувати та оновити майже 15 тис. зерновозів, у тому числі 3,6 тис. — на підприємствах АТ «Укрзалізниця».

Довідково.

Вагон для перевезення зерна та інших харчових сипких вантажів моделі 19-6938 — розробка філії «Панютинський вагоноремонтний завод» АТ «Укрзалізниця». Вагон призначений для безтарного перевезення зерна та інших харчових сипучих вантажів насипом, що вимагають захисту від атмосферних опадів. Дослідний зразок виготовлений у 2019 році, він має збільшений об’єм — 120 м³, тоді як максимальний об’єм старих зерновозів — 94 м³. Конструкційна швидкість вагона — до 120 км/год. Вагон сертифікований та призначений для експлуатації на залізницях України та держав-учасниць Ради із залізничного транспорту.

 

www.uz.gov.ua