Офіційний веб-сайт
Значна кількість українських сирів, інших молочних продуктів, які експортуються, йдуть на перероблення. Лише продукти, які мають бренд, можуть відразу поставити на торговельну полицю.
Про розповіла директорка департаменту ProCheese від Ardis Group Наталія Кагадій, пише AgroPortal.
За її словами, експорт сиру – складний процес, до якого потрібно ретельно готуватися.
«Було б добре мати бачення стратегії розвитку галузі на державному рівні, розуміти, як саме держава хоче себе позиціонувати і що для цього робить, – зазначила Наталія Кагадій. – Потрібно організовувати масштабні проєкти, які популяризуватимуть наш продукт, адже якщо один виробник вийде на зовнішній ринок, то немає гарантії, що його почнуть купувати, там він – ноунейм».
agrotimes.ua