ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 11.01.2022

Частка онлайн-продажів плодоовочевої продукції в Україні становить вже близько 1,5%, і цей сегмент зростає

Про це повідомив Федір Рибалко, експерт плодоовочевого ринку та міжнародний консультант ФАО, передає east-fruit.com.

«Питання, яке стало актуальним під час пандемії коронавірусу: чи стануть онлайн-продажі новим трендом плодоовочевого ринку? У 2016 році, коли ми обговорювали цю тему, це виглядало як погляд у дуже віддалене майбутнє. Проте сьогодні частка онлайн-продажів плодоовочевої продукції в Україні становить вже близько 1,5%, і цей сегмент зростає в рази швидше за решту. У період локдаунів в Україні утворилися десятки служб доставки, що працюють на різних платформах, і практично всі великі оператори ринку увійшли до цього сегменту, намагаючись зайняти на ньому свою нішу», — розповідає експерт.

На його думку, цей тренд буде основним надалі, адже інвестиції в онлайн-продажі продовжують зростати. Водночас драйвером онлайн-продажів в Україні в найближчі 5−7 років залишатиметься столичний регіон.

«Водночас, з огляду на розвиток роздрібного ринку, Україна поки що не становить інтересу для великих гравців ринку онлайн-продажів, які готові представити інноваційні технологічні рішення. Наприклад, інвестиції в проект зі створення конкурентоспроможного сервісу доставки становлять близько $100 млн. Я вважаю, що ринок України поки що не готовий до таких інвестицій. Проте вже за 3−5 років, я думаю, такий проєкт може бути впроваджений», — додає Рибалко.

Крім того, продовжується збільшення фіскалізації немережевої роздрібної торгівлі, яке виражається, зокрема, у збільшенні заробітної плати та витрат на оренду — все це чинить тиск на бізнес дрібних роздрібних операторів ринку, які через це змушені підвищувати свою маржу і, відповідно, ціни. Таким чином, можна припустити, що частка немережевого роздробу на ринку зменшуватиметься.

«Ще одним важливим трендом розвитку ринку, є те, що в майбутньому Україна, можливо, стане цікавою для іммігрантів. Це станеться тоді, коли середня зарплата у країні досягне рівня $800. І це нові споживачі плодоовочевої продукції, про які ми поки що мало знаємо», — підсумував міжнародний консультант ФАО.

Agravery.com