ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 04.08.2022

Чорногорія пропонує Україні транспортувати вантажі через порт Бар

Загальна потужність порту сягає 5 млн тонн на рік, а використовується в середньому лише 50% його потенціалу

Чорногорія пропонує Україні транспортувати вантажі з України та в країну через свій порт Бар. Про це повідомляє “Центр транспортної логістики” АТ “Укрзалізниця”.

Загальна потужність порту сягає 5 млн т на рік, а використовується в середньому лише 50% його потенціалу. Порт Бар володіє кількома спеціалізованими терміналами, зокрема:

  • для сухих насипних вантажів;
  • для рідких вантажів;
  • RO-RO та генеральні вантажі/контейнерний термінал.

«Чорногорська сторона висловила зацікавленість у налагодженні співпраці з Україною для використання можливостей порту для перевалки та транспортування вантажів», – йдеться у повідомленні.

Порт Бар співпрацює з експедиторами із Сербії, компанією Panšped, що допоможе в організації процесу логістики вантажів.

«Ми готові сприяти налагодженню логістичного маршруту транспортування широкого спектру продукції з України до порту Бар», – зазначає представник компанії.

Крім того, Panšped також має можливість задіяти вільні вагони сербської залізниці в разі потреби.

На початку травня стало відомо про відправку перших 35 тис. тонн української залізної руди через порт Констанца у Румунії. Вантаж обробляв портовий оператор Comvex. Завантаження другого судна очікувалося приблизно 15 травня.

Крім того, наприкінці травня польський порт Свиноуйсьце відправив першу партію із 30 тис. тонн української залізної руди. Сировину доставили в порт залізницею та відправили замовнику до Алжиру. Крім того, на той момент на причалах порту було ще понад 50 тис. тонн української руди.

Нагадаємо, за підсумками січня-червня 2022 року українські компанії ГМК скоротили експорт руди на 24,2% в порівнянні з аналогічним періодом 2021 року – до 17,01 млн т. «Укрзалізниця» за цей період перевезла на експорт 15,7 млн ​​т ЗРС, скоротивши показник на 29,3%.

 

gmk.center