Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 04.03.2020

Coca-Cola, Pepsi та Nestle – екологічна організація подала в суд на 10 відомих компаній

Їх звинувачують у брехні щодо переробки пластику.

Earth Island Institute – це екологічна організація з Каліфорнії. Її представники порушили позов, звинувачуючи 10 транснаціональних компаній у тому, що ті поширюють хибні свідчення – кажуть, що їхній пластик передається на переробку, а насправді це не так. Серед компаній: Coca-Cola, Pepsi, Nestlé, Clorox, Crystal Geyser, Mars, Danone, Mondelez International, Colgate-Palmolive, Procter & Gamble.

Про це повідомляє Йод.Media із посиланням на видання Vice.

Позивачі називають ці великі всесвітньо відомі компанії головними пластиковими забруднювачами світу, чиї пляшки й упаковки щодня потрапляють до Світового океану. Головна мета активістів – змусити компанії прибрати наслідки забруднення за власні кошти, а також заборонити їм називати свою продукцію перероблюваною, коли насправді її ніхто не перероблює. За підрахунками екологів, щороку ці 10 компаній відповідають за викид від 8 до 20 мільйонів тонн пластику.

“До 2050 року в океані буде більше пластику, ніж риби”, – йдеться в повідомленні організації.

Директор Earth Island Institute Девіл Філліпс каже: “Ці компанії мають нести відповідальність за забруднення нашої екосистеми пластиком. Вони чудово знають, що ці матеріали не піддаються переробці, але пишуть на етикетках, що їх можна перероблювати, імітуючи турботу”.

Чому саме ці компанії фігурують у позові? Екоактивісти пояснили це дуже просто: тому що їхню продукцію найчастіше знаходили волонтери, прибираючи сміття з пляжів.

Наразі з усіх десятьох компаній прокоментували ситуацію лише представники Coca-Cola:

“Американські компанії з виробництва напоїв уже намагаються вирішити цю проблему, скорочуючи використання нового пластику й інвестуючи в збір наших пляшок, а також співпрацюючи з представниками закону й консультантами для досягнення значних політичних цілей”.