ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 26.08.2021

Дефіцит мікропроцесорів скоротить світове виробництво автомобілів на 9 мільйонів одиниць

У сучасній автомобільній промисловості комп’ютерні чіпи використовують повсюдно – від систем запуску і гальмування до систем допомоги водієві і мультимедіа. Чим дорожче автомобіль, тим більше мікропроцесорів в ньому використовується.

В 2021 році через дефіциту напівпровідників в світі буде випущено на дев’ять мільйонів автомобілів менше, ніж дозволяють наявні потужності і попит, говориться в дослідженні компанії Boston Consulting Group (BCG). Свій прогноз автори зробили на основі аналізу даних світової автомобільної промисловості (наприклад, аналітичного агентства IHS Markit, оглядів преси, своїх власних звітів).

В першому кварталі 2021 року виробничі втрати світових автовиробників, за даними BCG, склали приблизно 1,4 мільйона одиниць. Найсильніше впало виробництво в Європі – на 428 990 автомобілів, Китаї – на 364 774 і Північній Америці – на 354 442 автомобіля. У другому кварталі виробництво впало ще на 2,6 мільйона одиниць (найбільше в Північній Америці – 866 924 шт., Європі – 743 100 і Китаї – 419 600).

Найбільш істотні втрати виробництва в першому півріччі цього року зазнали автоконцерни Ford (падіння понад 700 000 шт.), Stellantis (марки Chrysler, Citroën, Dodge, Fiat, Jeep і ін. – падіння майже 600 000 шт.) І Renault- Nissan-Mitsubishi (падіння понад 415 000 шт.).

В третьому і четвертому кварталах, за прогнозами BCG, падіння складе ще від 3 до 5 мільйонів одиниць.

Дефіцит мікросхем на світовому ринку виник в результаті пандемії коронавируса нового типу, яка спровокувала значне зростання попиту на побутові комп’ютери і інтелектуальне медичне обладнання на тлі примусового закриття на карантин автозаводів по всьому світу і падіння попиту з боку автовиробників.

Скасування обмежень і швидке відновлення виробництва в автопромі збіглося з переорієнтацією виробників чіпів на побутову електроніку і виник дефіцит. Цьому сприяли посуха в Тайвані, через яку виникли проблеми з заводами найбільшого виробника чіпів – TSMC, пожежа на заводі великого обробника кремнієвих плат Renesas Electronics в Японії, колапс в американському штаті Техас, викликаний аномальними морозами, в результаті чого були тимчасово зупинені фабрики, належать Samsung Electronics, NXP Semiconductors і Infineon.

Поставки мікросхем поступово відновлюються, однак пандемія продовжує вносити свої корективи, вважають в BCG.

«Більше активного відновлення виробництва в третьому кварталі не відбувається через спалах штаму« дельта ». Ми очікуємо вихід пропозиції мікрочіпів до рівня, коли воно зможе задовольнити попит галузі, не раніше другого півріччя 2022 року », – попереджає голова BCG в Росії і СНД, керівник напрямку автомобілебудування Владислав Бутенко.

 

metallurgprom.org