Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Вітаємо вас, шановні Клієнти та Партнери ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»!

Доводимо до вашого відома, що Підприємство, незважаючи на воєнні реалії сьогодення, робить усе можливе для виконання своїх статутних завдань та надання послуг.

Експерти Підприємства готові забезпечити надання усього спектру послуг за напрямками діяльності Підприємства з урахуванням технічних можливостей його роботи у дистанційному форматі.

Ви можете оформити замовлення одним із зручних для вас способів:

  • заповнити заявку на сайті Підприємства https://dzi.gov.ua;
  • надіслати заявку у довільній формі у месенджер Telegram Підприємства за номерами: (067) 474-73-52;
  • отримати онлайн допомогу від співробітника Підприємства щодо оформлення замовлення за номерами: 0 800 30-50-74 (безкоштовно з мобільного) або (044) 390-50-74.

Відновлюймо економіку України разом!

Щиро вдячні вам за продовження співпраці!

З повагою –

Адміністрація  ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»

Опубліковано 29.11.2021

Держпродспоживслужба запускає централізовану платформу опрацювання звернень

Держпродспоживслужба запускає централізовану платформу опрацювання звернень громадян, яка є складовою частиною проєктів цифрової трансформації захисту прав споживачів.

Платформою передбачений автоматизований прийом та маршрутизація звернень громадян, що надходять через сайт, бот чи пошту, автоматизовані процеси формування всіх супровідних документів (листів, запитів, наказів, доручень). В режимі онлайн тепер можна відслідкувати терміни та статуси виконання звернень, отримати всю необхідну аналітику.

«Платформа ДПСС – це сучасна система, яка допоможе краще захистити права споживачів і збільшити ефективність роботи державного органу. Поки що ця система внутрішня та націлена на автоматизацію роботи працівників служби. А на наступних етапах розвитку нею зможуть користуватися всі громадяни та підприємства УкраїниЦе прискорить процес прийняття рішень, зекономить державні кошти та зробить процес прозорим», – зазначила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

Під час пілотної стадії впровадження проєкту на платформі опрацьовувалися звернення, що надходили до центрального апарату Держпродспоживслужби та Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві. Вже за кілька місяців очікується розгортання платформи опрацювання звернень у всіх областях України.

«В подальшому ми плануємо запустити мобільний додаток для звернень громадян, створити кабінет для підприємств, щоб надати можливість підприємцям бачити звернення споживачів щодо них в режимі реального часу, та інтегрувати систему з «Дією», – розповів заступник Голови Держпродспоживслужби Анатолій Вовнюк.

Раніше Владислава Магалецька повідомляла, що діджиталізація є одним з ключових напрямків реформування Держпродспоживслужби.

 

dpss.gov.ua