ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 18.11.2020

Дмитро Кулеба: МЗС звернулося до найкращих ІТ-спеціалістів України задля розробки спеціального чат-бота

20 листопада в Україні розпочинається командна номінація в рамках сімнадцятого ІТ-чемпіонату DEV Challenge. Цього сезону команди розроблятимуть спеціальну чат-бот платформу для Міністерства закордонних справ України.

«МЗС продовжує велику цифрову трансформацію. Ми винесли на змагання найкращих ІТ-спеціалістів України розробку спеціальної чат-бот платформи для Міністерства. Вона допоможе сотням тисяч українських громадян отримати відповіді на їхні питання всього у кілька кліків», – зазначив Міністр закордонних справ Дмитро Кулеба.

Глава МЗС України пояснив, що завдяки чат-боту користувачі зможуть отримати відповіді на свої питання у будь-який час доби та у будь-якій точці планети просто на екрані свого гаджета: «Комусь це рішення допоможе просто дізнатися строки виготовлення апостилю, а комусь, можливо, швидко знайти контакти консулів у надзвичайній ситуації за кордоном. Тому ваші зусилля з розробки цього інструменту допоможуть навіть не МЗС, а сотням тисяч українських громадян», – зазначив Міністр у зверненні до учасників змагання.

Очікується, що чат-бот платформа забезпечить комплексну консультативну підтримку громадян, надаватиме відповіді на поширені питання, передбачатиме можливість спілкування з адміністратором.

Новий інструмент буде розрахований, насамперед, на такі популярні теми:

● технічні питання – як користуватися порталом чи кабінетом в тій чи іншій інформаційній системі МЗС;

●питання щодо послуг, які надаються МЗС (консульства за кордоном, інформація для іноземців, консульські дії, програма «Захист», «гаряча лінія» консульської служби та МЗС);

● супутні питання – як вивантажити дані, як зробити запит, тощо;

●функції підписки на оновлення та нагадування – нагадування про події, які відбуваються в МЗС та українських закордонних дипломатичних установах.

Очікується, що платформа буде доступна у Facebook Messenger, Viber, Telegram, вебвіджетах на порталі МЗС та у соціальних мережах.

Створення чат-бот платформи відбувається на безоплатній основі в рамках партнерства МЗС та компанії We_Challenge.

Довідково

ІТ-чемпіонат DEV Challenge – це щорічне змагання ІТ-спеціалістів, організоване компанією щодо втілення інновацій We_Challenge. За шість років проведення змагань, участь у них взяли 18 тис. ІТ-шників.

Джерело: Урядовий портал.