ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 24.11.2015

ДП «Держзовнішінформ» відкриває експортні перспективи для малого та середнього бізнесу

ДП «Держзовнішінформ» продовжує серію безкоштовних освітніх семінарів з підвищення експортної обізнаності малого та середнього бізнесу. 18 листопада 2015 був проведений практичний семінар «Готовність до експорту: маркетинг продукції на європейських та міжнародних ринках – дослідження, оцінка конкурентної пропозиції, планування діяльності, складання експортного плану».

Експерт «Держзовнішінформ» Олег Мірошниченко познайомив представників компаній, зацікавлених у розвитку експортного напряму, з необхідними кроками у проведенні дослідження ринку та оцінки реального експортного потенціалу компанії.

Цього року це заключний семінар із серії практичних освітніх заходів, що проводяться ДП «Держзовнішінформ» для підприємств малого та середнього бізнесу, які планують працювати на експортних ринках. Отримана інформація допоможе підприємцям оцінити і проаналізувати велику кількість статичних та динамічних факторів, а також обдумати і обговорити свої ідеї з колегами і фахівцями. Об'єктивний підхід до такого аналізу вимагає надання чітких відповідей на питання, який ринок / ринки і який саме продукт вибрати для експорту, які зміни необхідно внести в продукт і технології? Якою має бути стратегія і тактика виходу на конкретний зарубіжний ринок.

В умовах низької ліквідності та ресурсних обмежень підприємства змушені шукати шляхи зниження витрат, у тому числі і тих, які пов'язані з експортною діяльністю. Активний маркетинг в Інтернеті може служити ефективним інструментом донесення інформації про свою компанію, репутації і продукті до клієнтів і кінцевим споживачам.

Відзначимо, що ці семінари-практикуми проводяться в рамках реалізації плану заходів щодо виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України та Стратегії сталого розвитку "Україна-2020" в 2015 році.