Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 17.08.2021

“Інтерпайп” змушують піти з ринку труб США через запровадження низки обмежень – заява компанії

Українську промислову компанію “Інтерпайп” змушують піти з ринку труб США через запровадження останнім часом низки обмежень на постачання продукції до цієї країни, йдеться в офіційній заяві компанії, переданій агентству “Інтерфакс-Україна” у вівторок, у відповідь на відповідний інформаційний запит.

Згідно з інформацією “Інтерпайпу”, за останні кілька місяців США оголосили про запровадження 23,75%-го мита на українські лінійні труби й озвучили намір запровадити 30,19%-ве мито на українські труби нафтогазового сортаменту (OCTG) на додачу до діючого 25%-го митного збору. Отже, сумарне мито, що застосовується до української трубної продукції, становитиме близько 50% і стане загороджувальним.

“Цей загороджувальний бар’єр змусить “Інтерпайп” піти з ринку США. Це може призвести до скорочення кількох тисяч робочих місць на підприємствах Дніпропетровської області та зниження податкових платежів на сотні мільйонів гривень до державного та місцевого бюджетів”, – констатується в заяві.

“Інтерпайп” зазначає, що частка українських труб на американському ринку становить менше ніж 1%, а в сегменті OCTG – менше ніж 0,5%, що не є загрозою для економічної безпеки США.

Водночас нагадується, що з березня 2018 року до продукції “Інтерпайп” застосовується 25%-ве мито, запроваджене в рамках захисного розслідування (safeguard), яке разом з антидемпінговими митами сягне загороджувального бар’єру в понад 50%.

“Інтерпайп” – українська промислова компанія, виробник безшовних труб і залізничних коліс. Продукцію компанії постачають більш ніж до 80 країн світу через мережу торговельних офісів, розміщених на ключових ринках СНД, Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2020 році “Інтерпайп” реалізував 662 тис. тонн готової продукції, зокрема – 192 тис. тонн залізничної продукції. Продаж залізничних продуктів здійснюється під брендом KLW.

В “Інтерпайпі” працюють 11 тис. працівників. У 2020 році компанія перерахувала до бюджетів усіх рівнів 2,54 млрд грн.

У структурі компанії п’ять промислових активів: “Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод (НТЗ)”, “Інтерпайп Новомосковський трубний завод (НМТЗ)”, “Інтерпайп Ніко-Тьюб”, “Дніпропетровський Втормет” та електросталеплавильний комплекс “Дніпросталь” під брендом “Інтерпайп Сталь”.

Кінцевим власником Interpipe Limited є український бізнесмен Віктор Пінчук і члени його сім’ї.

 

ua.interfax.com.ua