ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 02.05.2023

Кілійський завод УДП повністю відремонтував сім барж із початку року

Кілійський суднобудівно-судноремонтний завод (КСБСРЗ), який є структурним підрозділом ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) виконав капітальні ремонти семи барж із початку 2023 року. Про це повідомила прес-служба УДП.

З початку року Кілійський СБСРЗ перейшов на капітальні ремонти барж із повним фарбуванням корпусу. Це суттєво збільшує термін їх експлуатації та гарантує проходження перевірки контрольних служб портнагляду. Таким чином вже відремонтовано та пофарбовано баржі SLG-009, SLG-007, С-406, С-408. Баржі С-445, SlG-008 ще в процесі”, — вказала прес-служба.

Кожна з барж проходила повний цикл ремонту, який в середньому займає 45 діб.

Зазначається, що завдяки комплексному підходу збільшується термін роботи баржі без підйому на сліп, скорочуються простої, зменшується ризик авральних ремонтів, зменшується обсяг робіт та матеріалів при подальшому капітальному ремонті.

Повне фарбування корпусу дає більш тривалий та якісний захист від корозії металу. Якщо зазвичай у середньому під час ремонту баржі заміна металу складає близько 15-20 тонн, то у перспективі цей показник має зменшитись до 3-4 тонн”, — додали в пароплавстві.

Усі роботи з очищення та фарбування виконує спеціально сформована бригада з 14 фахівців.

Кілійський завод УДП повністю відремонтував сім барж із початку року
Фото: t.me/udp_official

У лютому Кілійський СБСРЗ розпочав виконувати капітальні ремонти суден з повним фарбуванням корпусу.

Раніше стало відомо, що УДП планує приєднати ХОСП «База технічного обслуговування флоту» (БТОФ) до КСБСРЗ і створити єдиний судноремонтний підрозділ.

КСБСРЗ спеціалізується на будівництві корпусів суден та судноремонті будь-якої складності. Підприємство будує річкові судна та судна типу «річка-море» (баржі, танкери, самохідні землевивізні шаланди, ліхтери, хімовози, контейнеровози, яхти), ремонтує річкові та морські буксири, несамохідні та самохідні суховантажні та наливні судна. За роки незалежності України завод збудував понад 150 корпусів суден, понад 60 барж типу SL, SLG, EVRO — TAF, FNG, RTS, відремонтував понад 1400 одиниць флоту.

ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю. Компанія експлуатує понад 20 самохідних суден вантажного річкового флоту та приблизно 200 несамохідних суден, що дозволяє оперувати приблизно 20 баржевими караванами. Основу вантажів у 2022 році складають зернові та металургійна сировина. Крім того, компанія почала розвивати напрям контейнерних перевезень і запустила регулярні контейнерні каравани.

Компанія у 2022 році збільшила перевезення вантажів до 1,5 млн тонн.

За підсумками 2022 року ПрАТ «УДП» одержало понад 1 млрд грн прибутку після 38 млн грн збитку за попередній рік.

 

ports.ua