Низькі показники реалізації готового металопрокату внаслідок помірного попиту негативно відбивається на світовому ринку сталевого брухту в останній час. Так, на ключових світових торгових майданчиках відзначається надлишок пропозицій як сировинних матеріалів, так і листового, а також довгомірного прокату, який надходить з Китаю. Істотне зниження котирувань на китайську сталеву продукцію в першу чергу було обумовлено слабкістю внутрішнього ринку, де ціни на ряд видів прокату знаходяться на мінімальній позначці за останні десять років. Спад в національній будівельної галузі та падіння темпів зростання в машинобудуванні призвели до звуження попиту на метал, в той час як його виробництво продовжує збільшуватися. Дані обставини негативно відображаються на кон'юнктурі ринку металобрухту.
У Туреччині в кінці вересня, а також на початку жовтня також було укладено кілька контрактів з придбання змішаних партій сталевого брухту. При цьому, спостерігалося істотне зниження вартості європейського матеріалу виду HMS № 1&2 (75:25) − до діапазону 330−335 дол. США/т, CFR. Котирування ж на матеріал виду HMS № 1&2 (80:20) зазначалися на рівні 350−355 дол. США/т, CFR, проте носять номінальний характер. Турецькі металурги, які страждають від значного здешевлення квадратної заготовки і довгомірного прокату, а також вимушені реагувати на зниження курсу ліри по відношенню до долара, вимагають від постачальників сировини більш істотних поступок.
За останні два тижні в найбільшою мірою − приблизно на 30 дол. США / т − подешевшав американський сталевий брухт виду HMS № 1&2 (80:20) в країнах Південно−Східної Азії. На початку жовтня його вартість не перевищувала 305−310 дол. США/т, CFR (Тайвань), що представляє собою мінімальний показник за останні п'ять років. При цьому, зустрічні пропозиції від місцевих виробників складають не більше 300−305 дол. США/т, CFR.